Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Метод еквівалентного генератора

 

Дуже часто при розрахунку кіл доводиться розв’язувати таку задачу: відома схема кола, відомі опори всіх резисторів і параметри всіх джерел, а треба обчислити струм в одному-єдиному резисторі. В такій ситуації дуже зручним є застосування методу еквівалентного генератора, який полягає в наступному. Вказаний єдиний резистор вважають за опір навантаження RH, а всю іншу частину кола – за активний двополюсник. Цей активний двополюсник замінюють на просту схему реального джерела напруги (за теоремою Тевенена) або реального джерела струму (за теоремою Нортона), обчисливши Rгекв та Егекв або Jгекв. Після цього залишається знайти шуканий струм як струм навантаження в одному з двох простих кіл (рис. 1.42).

 

Рис. 1.42

При цьому

 

IH=EГекв/(RГекв+RH) (1.9)

 

для кола, схема якого наведена на рис. 1.42,а, та

 

Iн=JгеквRгекв/(Rгекв+Rн)

 

для кола, схема якого наведена на рис. 1.42,б.

Формула (1.9) вказує шлях до експериментального визначення величини Rгекв. Величина Егекв дорівнює напрузі холостого ходу UXX(рис. 1.40), яку можна виміряти. Якщо ж покласти в (1.9), що Rн=0 (тобто що двополюсник знаходиться в режимі замикання, як на рис. 1.38), то одержимо таке:

.

Звідси

 

. (1.10)

 

Струм короткого замикання також може бути безпосередньо виміряний в багатьох випадках (звичайно, якщо режим короткого замикання не призведе до виходу з ладу досліджуваного кола).

Отже, експериментальні дані (UxxтаIкз) та формула (1.10) забезпечують можливість експериментального знаходження Rгекв.

 

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. D) методу мозкового штурму.
  3. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  4. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  5. I Метод Шеннона-Фано
  6. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  7. I. Метод єдиної подібності.
  8. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  9. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  10. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  11. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  12. IV. Метод супутних змін.




Переглядів: 687

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принцип еквівалентного генератора. Теорема Тевенена. Теорема Нортона | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.