Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Пряма задача

 

Нехай відомі геометричні розміри магнітного кола (рис. 3.8 та 3.9), матеріал магнітопроводу (тобто відома основна крива намагнічування) та магнітний потік Ф або індукція В у зазорі. Треба знайти величину МРС (або струм у котушці при відомому числі витків W).

 

 

Рис. 3.9

 

При розв’язанні задачі спочатку знаходимо індукцію в кожній з ділянок магнітного кола:

 

 

Потім за основною кривою намагнічування знаходимо величини Н1 та Н2 (рис. 3.10).

 

Рис. 3.10

 

Далі обчислюємо напруженість поля в зазорі як (в амперах на метр).

За відомими розмірами осердя знаходимо довжини ділянок магнітного кола. Нарешті, обчислюємо шукану величину МРС як

 

.

 


Читайте також:

  1. Автоматизація за напрямами
  2. Б. Задача
  3. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  4. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  5. Вібрація – це механічні коливання матеріальних точок або тіл, які виникають в горизонтальному і вертикальному напрямах.
  6. Вторая задача анализа на чувствительность
  7. Глава II. Плоскость и прямая в пространстве
  8. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  9. Двоїста задача
  10. Двухмерная задача Коши
  11. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  12. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)




Переглядів: 545

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛЕКЦІЯ 10 | Зворотна задача

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.