Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Діюче та середнє значення

 

Тепер введемо, на прикладі струму, такий важливий параметр синусоїдних коливань, як діюче значення. Це середньоквадратичне значення коливання за один період:

 

. (4.2)

 

Піднесемо обидві частини цього виразу до квадрату та помножимо їх на деякий довільний опір R:

 

 

або

 

.

 

Зліва маємо енергію, яку виділяє деякий постійний струм силою I в резисторі R за час T. Справа маємо енергію, яку виділяє синусоїдний струм i в тому ж резисторі за той же час. Але ж T – це величина періоду цього струму. Отже, діюче значення синусоїдного струму числово дорівнює силі такого постійного струму, який за час одного періоду цього синусоїдного струму виділяє в деякому опорі стільки ж тепла, як і цей синусоїдний струм.

З виразу (4.2) отримуємо

 

.

 

Тому діюче та амплітудне значеннясинусоїдного струму зв’язані співвідношенням

 

.

 

Аналогічно визначається діюче значення синусоїдної напруги та синусоїдної ЕРС:

 

.

 

Середнє за період значення I0синусоїдного струму дорівнює нулю, бо

 

.

 

Те ж саме відноситься й до середніх за період значень синусоїдних напруги та ЕРС.

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  3. I визначення впливу окремих факторів
  4. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  5. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  6. II. Фактори, що впливають на зарплату при зарубіжних призначеннях
  7. ISO 15504. Призначення і структура стандарту
  8. Iсторичне значення революції.
  9. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  10. Ocнoвнi визначення здоров'я
  11. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  12. А) оптимальне значення величини зварювального струму; б) підвищене значення величини зварювального струму; в) низьке значення величини зварювального струму.




Переглядів: 647

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зсув фаз | ЛЕКЦІЯ 12

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.