Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ЛЕКЦІЯ 12

 

 

Комплексне зображення синусоїдних функцій часу. Символічне зображення струмів, напруг і ЕРС

Попередні зауваження

 

У підрозділі 4.1 ми вже ознайомилися із зображенням синусоїдних (вони ж гармонічні) функцій часу у вигляді графіків залежності миттєвого значення від часу. Такі графіки називають часовими (або хвильовими) діаграмами. Вони наочно відображують “поведінку” коливання в часі. Але в багатьох випадках часовими діаграмами користуватися незручно, наприклад, якщо треба знайти суму багатьох напруг: графічні побудови є громіздкими, креслення має важкозрозумілий вигляд. Тому є бажаним знайти таке зображення синусоїдних електричних коливань, яке б забезпечувало як виконання наочних і простих графічних побудувань, так і виконання точних аналітичних розрахунків. Таке зображення було введене Чарльзом П. Штейнмецем (1865-1923) на базі використання понять та апарату теорії комплексних чисел.

 


Читайте також:

  1. Вид заняття: лекція
  2. Вид заняття: лекція
  3. Вид заняття: лекція
  4. Вид заняття: лекція
  5. Вид заняття: лекція
  6. Вступна лекція
  7. Вступна лекція 1. Методологічні аспекти технічного регулювання у
  8. Заняття . Лекція № .
  9. Заняття 10. Лекція № 8
  10. Заняття 12. Лекція №9.
  11. Заняття 13. Лекція №10.
  12. Заняття 7. Лекція № 6.




Переглядів: 431

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Діюче та середнє значення | Основні відомості про комплексні числа

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.