Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Служби поштових розсилок Уанета

Служби поштових розсилок Рунета

Subscribe.ru (www.subscribe.ru) - одна з перших служб електронних розсилок в Рунеті і досі залишається популярною настільки, щоб гордо іменуватися «Інформаційним каналом». За кількістю підписчиків - більше за 6 млн. - Subscribe.ru займає перше місце в СНД і входить в двадцятку найбільших світових служб аналогічної спрямованості. Кількість розсилок на Subscribe перевищує 10 тисяч. У зв'язку з цим каталог Subscribe є структурованим набагато ретельніше, ніж на інших серверах розсилок.

І для підписчиків, і для авторів Subscribe надає широкий спектр послуг. Розсилки можна отримувати не лише на адресу електронної пошти, але і на мобільний телефон чи мобільний комп'ютер IPad. Окрім основних кодувань (KOI-8 і WIN-1251), можливою є підписка в інших кодуваннях (латиниці), наприклад, для тих користувачів, що живуть за кордоном.

Підписатися на розсилку можна не лише з сервера Subscribe, але і з будь-якого сайту, на якому розміщена відповідна форма. Автори розсилок часто розміщують таку форму на своїх сайтах. Таким чином, сайт працює на розсилку, розсилка - на сайт. Автор може отримувати докладні статистичні відомості про свою розсилку - як за динамікою кількості підписчиків, так і за іншими критеріями, такими як, перетин аудиторії підписчиків з іншими розсилками та так званий «портрет підписчика», який складається за їх анкетами.

MailList (www.maillist.ru) – популярний сервер поштових розсилок Рунету. Кількість підписчиків перевищує 5 мільйонів, а розсилок в ній більше за тисячу. Серед розсилок є платні, такі як повна стрічка новин, новини економіки, спорту тощо. Каталог розсилок організовано досить оригінально: кількість підписчиків не розголошується, проте, в загальному списку розсилок певного розділу виводиться і короткий опис кожної розсилки.

MailList надає підписчикам дуже важливу послугу – ANTISPAM, тоді спамеру відсилається автоматично згенерований лист з інформацією про те, що такої адреси не існує.

Не секрет, що деякі теми користуються більшою популярністю серед охочих висловитися, ніж серед охочих послухати. З цієї причини, на MailList обмежили можливість створення розсилок в гумористичному розділі і розділі, який присвячено заробітку в Інтернеті.

Mail.ru (www.mail.ru) – служба розсилок, яку створено на основі безкоштовної електронної пошти Mail.ru. Вона швидко набрала популярності і на тепер налічує понад 4 мільйони підписчиків.

Служба поштових розсилок – є давнім і заслуженим сервісом Інтернету. Українські служби поштових розсилок з'явилися порівняно недавно. Це є однією з причин того, що показники їх популярності - кількість підписчиків і розсилок - поки що є невеликими, але з часом ці сервіси займуть гідне місце в Інтернеті.

Newsman (www.newsman.com.ua) - українська служба поштових розсилок. Кількість підписчиків складає біля 70 тисяч чоловік, загальна кількість розсилок – біля вісімсот. Сайт служби має зручний інтерфейс, реєстрація підписчика займає кілька хвилин, інструкції відправляються на електронну пошту. Реєстрація автора також є простою і дозволяє створювати випуски розсилки безпосередньо після реєстрації.

2.Технологія RSS

Активні користувачі Інтернету витрачають багато часу на серфінг і зазвичай мають набір пріоритетних сайтів або веб–сторінок, за якими вони стежать з певною періодичністю: різні форуми, блоги, новинні, тематичні чи розважальні сайти.

Таких ресурсів у кожного користувача може бути десятки або сотні. Багато користувачів, щоб бути в курсі подій, часто оновлюють сторінки в браузерах, що є доволі рутинною справою. Деякі сайти пропонують послугу розсилки останніх новин і змін на сайті електронною поштою.

Такий підхід має свої переваги, але часто з потоком повідомлень електронної пошти приходять різноманітні рекламні спам-листи, або повідомлення поштової розсилки блокуються поштовими серверами. При такому способі сповіщення також є необхідною періодичною перевіркою, але вже не сторінок сайтів, а електронної пошти.

Рис. 10.4. Застарілий спосіб отримання інформації про новинки на вибраних сайтах

Найбільш зручним, до недавнього часу, було використання спеціалізованих програм, які за заздалегідь складеними користувачами списками сайтів перевіряли наявність оновлень веб - сторінок. Цей спосіб, поза сумнівом, є зручним але, все-таки, нагадує попередній і вимагає ручного відкривання сторінок в браузері, який все-таки доведеться запустити.

Зважаючи на всі вище перелічені недоліки і бажання полегшити процес серфінгу, на початку 1997 року було розроблено нову технологію RSS (Really Simple Syndication, «легке отримання інформації»). Вперше дана технологія стала відомою після її застосування компанією Netscape для трансляції свого інформаційного контенту. Досвід виявився успішним і багато відомих компаній взяли його на озброєння.

Рис. 10.5. Використання технології RSS для отримання інформації про новинки на вибраних сайтах

Фактично, технологія RSS - є набір XML форматів, які призначені для передачі новинних стрічок, анонсів та змін на сторінках сайтів. Ця інформація збирається, обробляється і передається до користувача в текстово-візуальному вигляді для ознайомлення за допомогою спеціальних програм – агрегаторів (рідерів). Інтернет ресурс, який збирає і передає такі дані, називається RSS каналом абоRSS стрічкою.

Всі сучасні браузери (Firefox, Opera, IE, Google Chrome) підтримують технологію агрегації. В деяких браузерах така можливість реалізується при використанні плагинів, в деяких вона вже є вбудованою. Користувачі старих версій браузерів можуть користуватися веб–агрегаторами, що розташовані на сторонніх сайтах, наприклад Яндекс.Лента - RSS-синдикатор. Існують спеціалізовані програми, які працюють, як агрегатори або RSS–рідери.

Для того, щоб RSS–рідер міг прочитати інформацію в подібному форматі, на кожному сайті розміщується власне спеціалізоване посилання або, так звана, RSS–адреса (фід). Для того, щоб користуватися читанням новин з певного сайту, достатньо ввести фід сайту (адресу) в рядок даних RSS–рідера. Якщо необхідно спостерігати за кількома вибраними сайтами або Інтернет – сторінками, необхідно додати, відповідно, всі адреси.

Використання сервісу трансляції RSS 2.0 дозволяє позбавитися від утомливого і одноманітного ручного оновлення сторінок. Відсутність картинок і рекламної інформації дозволяє скоротити трафік і час на пошук змін, що з'явилися. Читання RSS-стрічки є схожим на читання телепрограми, в якій зазначено перелік каналів, що вибрано користувачем.

RSS-технологія стрімко завоювала прихильність Інтернет – користувачів і постачальників інформаційного контенту. Вона дозволяє витрачати мінімум часу при пошуку нової інформації та економити трафік. Важливу роль в цьому процесі грає економія особистого часу користувачів, який можна скерувати в творче або яке-небудь інше русло.

Лекція 13: Файлові служби Інтернет


Читайте також:

  1. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  2. Аварійно-рятувальні служби
  3. Адміністративно-правове регулювання державної реєстрації актів цивільного стану, державної виконавчої служби, нотаріату та адвокатури.
  4. Адміністративно-правове регулювання проходження державної служби
  5. Арешт коштів на рахунку платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду, шляхом звернення органу державної податкової служби до суду.
  6. Варіанти організації служби контролінгу
  7. Взаємодія органів ДКСУ та органів Державної податкової служби України
  8. Види організаційних структур служби маркетингу.
  9. Вимоги до психолога-спеціаліста психологічної служби України
  10. Внутрішня структура служби управління персоналом
  11. Державні соціальні служби в Україні
  12. Державної контрольно-ревізійної служби в Україні




Переглядів: 573

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Електронна поштова розсилка | Служба FTP

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.