МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Електронна поштова розсилкаІнтернет надає активним користувачам широкі можливості для створення і розміщення власних сайтів, де можна проявити себе і показати свої здібності, захоплення та професійні здобутки. Після створення сайтів стає актуальним питання – як зробити власний ресурс популярним, залучити та утримати на сайті аудиторію. Для цього існує ряд стандартних заходів: участь в обмінних мережах, обмін посиланнями і кнопками, участь в конкурсах, реєстрація в каталогах, рейтингах, пошуковиках тощо. Також, власнику слід постійно займатися контентом (вмістом сайту) і регулярно поповнювати свій сайт новою інформацією. З часом складається постійне коло відвідувачів – ядро цільової аудиторії. Для них варто запропонувати регулярно отримувати інформацію про нові надходження чи останні новини сайту. Ефективно це можна зробити за допомогою поштових розсилок. Поштові розсилки з успіхом використовуються на багатьох сайтах. За допомогою розсилок постійні відвідувачі отримують різноманітну інформацію, а власники сайтів - наполегливо нагадують відвідувачам про своє існування. Зазвичай, підписатися на розсилку можна на головній сторінці сайту або скористатися службою поштових розсилок. Служби розсилок - це величезний інформаційний канал, де кожен охочий може підписатися на найсвіжіші новини, найсмішніші анекдоти, прогнози погоди тощо. На сайтах служби розсилок є зручні каталоги-класифікатори, де розсилки знаходяться в різних тематичних категоріях. В кожній категорії розсилки посортовано за різними параметрами і вказано відомості, скільки разів виходила розсилка, періодичність виходу, а також архів розісланих випусків. Служба розсилок - це складний мережний сервіс, що дозволяє організувати роботу авторів контенту та їх читачів - підписчиків. Тут всю складну роботу автоматично виконує система. Автори розсилок отримують можливість вести розсилку, не турбуючись про технічні деталі і не витрачаючи власний трафік на забезпечення доставки кожного листа. Автор може розмістити на сторінках свого сайту форму підписки, яку йому видає служба, і пропонувати всім охочим підписатися на неї. І всім це вигідно: автор отримує підписчиків і можливість доносити до них цікаві та останні відомості, підписчики отримують потрібну для них інформацію в зручному форматі, власники служби мають можливість розміщувати в розсилках рекламу. Як правило, реклама розміщується у верхній і нижній частинах кожного листа і є невеликою платою за такий зручний сервіс. Розсилка з погляду підписчика Головною складовою служби розсилок є сервер поштових розсилок. Це спеціальний сайт, присвячений виключно розсилкам за будь-якою темою - економіка і політика, спорт і побут, наука і окультизм, навчання і розваги. На великих серверах налічуються тисячі розсилок і різноманітність пропонованої інформації є дуже великою. Попит на розсилки не вичерпується, бо підписчик не шукає інформацію, вона потрапляє до його електронної скриньки автоматично. Відвідувати сайт розсилки не обов'язково, для отримання розсилки і управління нею достатньо лише електронної пошти. Для того, щоб підписатися на певну розсилку потрібно заповнити анкету, в якій обов'язково вказується адреса електронної пошти, пароль для доступу до редагування списку вибраних розсилок, кодування і бажаний формат розсилок - текстовий або HTML - а також інша інформація, наприклад, блокування відправки випусків на час відсутності користувача. Після підтвердження реєстрації підписчик вибирає із загальної бази ті розсилки, які його цікавлять. З цієї миті до підписчика будуть розсилатися всі випуски авторських розсилок.
На відміну від «паперового» журналу або газети, електронна розсилка, як правило, є безкоштовною. Сервери мають прибутки, зазвичай, з реклами. В цьому електронні розсилки є ближчими, швидше, не до паперової преси, а до телебачення. Реклама входить в розсилку цілими блоками, а буває, що і пронизує її наскрізь, так, що підписчик змушений її читати. Розсилка з погляду автора Відкрити розсилку на сервері може будь-хто і, як правило, безкоштовно. Майбутній автор заповнює анкету, де вказує назву розсилки, свою адресу електронної пошти, іншу контактну інформацію, а також вибирає розділ каталогу, до якого відноситься його розсилка. Крім того, потрібно вказати періодичність виходу випусків, надати короткий опис розсилки та іншу інформацію. Якщо в автора є сайт, він має шанс відчутно підвищити його відвідуваність. Багато власників сайтів цим користуються, відкриваючи розсилки типу «Новині сайту N». Втім, для того, щоб забезпечити стабільну, солідну відвідуваність сайту і нормальну кількість підписчиків, і новини, і сайт повинні бути цікавими самі по собі, а таке трапляється нечасто. В результаті, в багатьох підписчиків відбувається своєрідне «відторгнення»: побачивши в списку розсилок чергові «новини сайту», вони пропускають їх, навіть не читаючи. Вводиться випуск розсилки в текстовому чи HTML-форматі за допомогою спеціальної форми. Тут же вказується час випуску: розіслати негайно або відкласти і випустити пізніше. Деякі сервери надають авторам додаткові, платні послуги, такі як відсутність в розсилці зовнішньої реклами, дозвіл на необмежене розміщення власної реклами, додаткова реклама розсилки на сервері. Цим активно користуються компанії, що пропагують за допомогою електронних розсилок себе і свою продукцію. Можливості рекламного впливу на аудиторію підписчиків є обмеженими: зазвичай, електронні адреси підписчиків для автора є недоступними. Автор може дізнатися про своїх читачів лише статистичну інформацію: їх кількість, соціальний і регіональний склад тощо. Розсилка як спам Часто, підписка на поштову розсилку відбувається для відвідувача сайту непомітно, а її випуски стають занадто нав'язливими. Наприклад, заповнює користувач на сайті довгу і нудну форму для отримання певного сервісу - наприклад, електронної пошти. Довго складає паролі, згадує дівоче прізвище бабусі і ставить галочки. Але, коли доходить до кнопки ОК, то часто не помічає, що в кінці анкети дрібним шрифтом і у відміченому стані є пункт: «підписатися на розсилку новин». Згодом починають приходити численні листи з пропозиціями щось купити, замовити, відвідати. І далеко не завжди користувачу надається можливість відписатися. Такі небажані розсилки з рекламною чи іншою інформацію називаються спамом. Чому багато компаній, незалежно від їх розмірів, найчастіше вибирають як рекламу масову розсилку листів до користувачів Інтернету? 1. Розсилка листів на електронну пошту є одним з найдешевших видів реклами. 2. Спам розсилка охоплює значно більшу аудиторію, ніж інша реклама. 3. Масова розсилка листів – це реклама, яка не примушує на неї звертати увагу, оскільки одержувач може просто видалити такий лист, якщо він його не цікавить. Популярні служби розсилок Читайте також:
|
||||||||
|