Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Електронна поштова розсилка

Інтернет надає активним користувачам широкі можливості для створення і розміщення власних сайтів, де можна проявити себе і показати свої здібності, захоплення та професійні здобутки. Після створення сайтів стає актуальним питання – як зробити власний ресурс популярним, залучити та утримати на сайті аудиторію.

Для цього існує ряд стандартних заходів: участь в обмінних мережах, обмін посиланнями і кнопками, участь в конкурсах, реєстрація в каталогах, рейтингах, пошуковиках тощо. Також, власнику слід постійно займатися контентом (вмістом сайту) і регулярно поповнювати свій сайт новою інформацією. З часом складається постійне коло відвідувачів – ядро цільової аудиторії. Для них варто запропонувати регулярно отримувати інформацію про нові надходження чи останні новини сайту. Ефективно це можна зробити за допомогою поштових розсилок.

Поштові розсилки з успіхом використовуються на багатьох сайтах. За допомогою розсилок постійні відвідувачі отримують різноманітну інформацію, а власники сайтів - наполегливо нагадують відвідувачам про своє існування. Зазвичай, підписатися на розсилку можна на головній сторінці сайту або скористатися службою поштових розсилок.

Служби розсилок - це величезний інформаційний канал, де кожен охочий може підписатися на найсвіжіші новини, найсмішніші анекдоти, прогнози погоди тощо. На сайтах служби розсилок є зручні каталоги-класифікатори, де розсилки знаходяться в різних тематичних категоріях. В кожній категорії розсилки посортовано за різними параметрами і вказано відомості, скільки разів виходила розсилка, періодичність виходу, а також архів розісланих випусків.

Служба розсилок - це складний мережний сервіс, що дозволяє організувати роботу авторів контенту та їх читачів - підписчиків. Тут всю складну роботу автоматично виконує система. Автори розсилок отримують можливість вести розсилку, не турбуючись про технічні деталі і не витрачаючи власний трафік на забезпечення доставки кожного листа. Автор може розмістити на сторінках свого сайту форму підписки, яку йому видає служба, і пропонувати всім охочим підписатися на неї.

І всім це вигідно: автор отримує підписчиків і можливість доносити до них цікаві та останні відомості, підписчики отримують потрібну для них інформацію в зручному форматі, власники служби мають можливість розміщувати в розсилках рекламу. Як правило, реклама розміщується у верхній і нижній частинах кожного листа і є невеликою платою за такий зручний сервіс.

Розсилка з погляду підписчика

Головною складовою служби розсилок є сервер поштових розсилок. Це спеціальний сайт, присвячений виключно розсилкам за будь-якою темою - економіка і політика, спорт і побут, наука і окультизм, навчання і розваги. На великих серверах налічуються тисячі розсилок і різноманітність пропонованої інформації є дуже великою.

Попит на розсилки не вичерпується, бо підписчик не шукає інформацію, вона потрапляє до його електронної скриньки автоматично. Відвідувати сайт розсилки не обов'язково, для отримання розсилки і управління нею достатньо лише електронної пошти.

Для того, щоб підписатися на певну розсилку потрібно заповнити анкету, в якій обов'язково вказується адреса електронної пошти, пароль для доступу до редагування списку вибраних розсилок, кодування і бажаний формат розсилок - текстовий або HTML - а також інша інформація, наприклад, блокування відправки випусків на час відсутності користувача. Після підтвердження реєстрації підписчик вибирає із загальної бази ті розсилки, які його цікавлять. З цієї миті до підписчика будуть розсилатися всі випуски авторських розсилок.

 

 

На відміну від «паперового» журналу або газети, електронна розсилка, як правило, є безкоштовною. Сервери мають прибутки, зазвичай, з реклами. В цьому електронні розсилки є ближчими, швидше, не до паперової преси, а до телебачення. Реклама входить в розсилку цілими блоками, а буває, що і пронизує її наскрізь, так, що підписчик змушений її читати.

Розсилка з погляду автора

Відкрити розсилку на сервері може будь-хто і, як правило, безкоштовно. Майбутній автор заповнює анкету, де вказує назву розсилки, свою адресу електронної пошти, іншу контактну інформацію, а також вибирає розділ каталогу, до якого відноситься його розсилка. Крім того, потрібно вказати періодичність виходу випусків, надати короткий опис розсилки та іншу інформацію.

Якщо в автора є сайт, він має шанс відчутно підвищити його відвідуваність. Багато власників сайтів цим користуються, відкриваючи розсилки типу «Новині сайту N». Втім, для того, щоб забезпечити стабільну, солідну відвідуваність сайту і нормальну кількість підписчиків, і новини, і сайт повинні бути цікавими самі по собі, а таке трапляється нечасто. В результаті, в багатьох підписчиків відбувається своєрідне «відторгнення»: побачивши в списку розсилок чергові «новини сайту», вони пропускають їх, навіть не читаючи.

Вводиться випуск розсилки в текстовому чи HTML-форматі за допомогою спеціальної форми. Тут же вказується час випуску: розіслати негайно або відкласти і випустити пізніше.

Деякі сервери надають авторам додаткові, платні послуги, такі як відсутність в розсилці зовнішньої реклами, дозвіл на необмежене розміщення власної реклами, додаткова реклама розсилки на сервері. Цим активно користуються компанії, що пропагують за допомогою електронних розсилок себе і свою продукцію.

Можливості рекламного впливу на аудиторію підписчиків є обмеженими: зазвичай, електронні адреси підписчиків для автора є недоступними. Автор може дізнатися про своїх читачів лише статистичну інформацію: їх кількість, соціальний і регіональний склад тощо.

Розсилка як спам

Часто, підписка на поштову розсилку відбувається для відвідувача сайту непомітно, а її випуски стають занадто нав'язливими. Наприклад, заповнює користувач на сайті довгу і нудну форму для отримання певного сервісу - наприклад, електронної пошти. Довго складає паролі, згадує дівоче прізвище бабусі і ставить галочки. Але, коли доходить до кнопки ОК, то часто не помічає, що в кінці анкети дрібним шрифтом і у відміченому стані є пункт: «підписатися на розсилку новин».

Згодом починають приходити численні листи з пропозиціями щось купити, замовити, відвідати. І далеко не завжди користувачу надається можливість відписатися. Такі небажані розсилки з рекламною чи іншою інформацію називаються спамом.

Чому багато компаній, незалежно від їх розмірів, найчастіше вибирають як рекламу масову розсилку листів до користувачів Інтернету?

1. Розсилка листів на електронну пошту є одним з найдешевших видів реклами.

2. Спам розсилка охоплює значно більшу аудиторію, ніж інша реклама.

3. Масова розсилка листів – це реклама, яка не примушує на неї звертати увагу, оскільки одержувач може просто видалити такий лист, якщо він його не цікавить.

Популярні служби розсилок


Читайте також:

  1. Електричний струм в металах. Термоелектронна емісія. Контактні явища
  2. Електронна будова атома
  3. Електронна і люмінесцентна мікроскопія.
  4. Електронна книга
  5. ЕЛЕКТРОННА МІКРОСКОПІЯ
  6. Електронна пошта
  7. Електронна пошта
  8. Електронна пошта
  9. Електронна пошта НБУ —загальна характеристика
  10. Електронна пошта та принципи її функціонування. Поштові стандарти. Електронна адреса.
  11. Електронна реклама




Переглядів: 1987

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Служба Instant Messaging Service | Служби поштових розсилок Уанета

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.025 сек.