Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Технічне обслуговування редукторів

Лабораторна робота 1. Технічне обслуговування основного технологічного обладнання тваринницьких ферм

Мета роботи: вивчити структуру, технологію та правила виконання ТО основного технологічного обладнання для тваринництва знати основні деталі та вузли

Технічне обслуговування редукторів

ТО редукторів зводиться в основному до контролю якості масла і мастила та регулювання зачеплення шестерень. У редукторах кормоприготувальних машин застосовують картерний непроточний спосіб змащування, при якому масло заливають усередину корпуса редуктора до необхідного рівня.

Рис. 1.1. Варіанти спрацювання зубів шестерень

Редуктори доцільно об'єднувати в групи, для яких можна використовувати однакового сорту мастильні матеріали і замінювати їх в один і той же час. У технічне обслуговування редукторів входить зовнішній огляд, розбирання, вимірювання зазорів, промивання, заміна спрацьованих деталей, складання і обкатування. При огляді редуктора перевіряють наявність механічних пошкоджень, підтікання мастила, надійність кріплення до фундаменту машин, стан кріплень вузлів та фарбування. Після огляду знімають кришку редуктора і щупом заміряють бокові і радіальні зазори шестерень, верхні та бокові зазори в підшипниках, перевіряють зачеплення шестерень.

Спрацювання зубців шестерень визначають з величиною боковою зазору між зубцями і величиною радіального замру (рис.1.1). Боковий зазор між неробочими поверхнями зубців перевіряють щупом або за допомогою вузької пластинки свинцю, розвальцьованої пластини заміряють мікрометром. Якщо зазори в зачепленнях шестерень, у підшипниках та між вузлами редуктора перевищують допустимі, редуктор здають в ремонтну майстерню.

У конічних зубчастих передачах боковий зазор визначають ніким самим способом, як і в циліндричних.

Зачеплення зубчастих коліс можна перевірити і за контактом робочих поверхонь зубів. Для цього шестерню покривають тонким шаром фарби і прокручують декілька разів так. щоб на зубцях з'явились сліди. Потім визначають якість зачеплення. Чим рівномірніше і на більшій площі розташована пляма тим краще працює передача. Розташування плям контактів різних передач показано на рис. 1.2 (1, 2, 3,4).

Зачеплення шестерень редукторів, що працюють в обох напрямках, перевіряють з обох боків. При неправильному зачепленні зубці швидка спрацьовуються, а при перевантаженнях ламаються. Зачеплення зубчастих передач регулюють правильним встановленням валів, притиранням зубців або пришабровуванням і притиранням. Такий ремонт здійснюють у майстерні.

Рис. 1.2. Варіанти контактів робочих поверхонь зубів шестерень.

Якщо ремонт не потрібний, редуктор розбирають для промивання. Перед розбиранням на всіх деталях керном або гострим зубиком наносять невеликі мітки, щоб не розкомплектувати шестерень. Шестерні разом з валом і підшипниками виймають із картера і складають на дерев'яний помісі або верстак. Внутрішню поверхню редуктора промивають гасом, а деталі і підшипники - бензином. Ущільнення та прокладки замінюють новими.

Роз'ємні поверхні, на яких м'які ущільнення не передбачені, необхідно промити уайт-спіритом і покрити тонким шаром шлакового спиртового лаку. Редуктор складають у послідовності, зворотній розбиранню. При складанні необхідно користуватись чистим, справним інструментом.


Читайте також:

  1. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  2. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  3. Алгоритм моделювання систем масового обслуговування
  4. Аналіз технічного рівня підприємств побутового обслуговування.
  5. Багатоканальні системи масового обслуговування
  6. Безпека під час обслуговування і ремонту автомобілей.
  7. Видатки бюджету на обслуговування державного боргу.
  8. Види і періодичність технічного обслуговування автомобіля
  9. Види приміщень для обслуговування споживачів, їх характеристика
  10. Види соціального обслуговування.
  11. Види технічного обслуговування і ремонту автомобілів
  12. Види технічного обслуговування і ремонту вагонів.




Переглядів: 829

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Технічне обслуговування підшипників

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.