МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||
Технічне обслуговування підшипниківПідшипникові вузли виходять з ладу при неправильній експлуатації машин, недотриманні норм ТО і міжремонтних циклів, а також внаслідок попадання в машину разом з кормами сторонніх предметів. ТО підшипникових вузлів складається з перевірки ступеня нагрівання, періодичного доливання або заміни масла, перевірки стану ущільнень та надійності кріплень підшипників на валах і корпусах машини. При нормальній експлуатації температура нагрівання підшипників не повинна перевищувати температуру навколишнього середовища більше як на 35...40°С і становити 60...65°С. Якщо підшипники нагрілися до вищої температури, слід негайно зупинити машину, перевірити стан підшипників і усунути несправності. Для забезпечення високоякісного мащення підшипників необхідно виконувати такі вимоги: мастильні матеріали зберігати в чистих щільно закритих місткостях; перед мащенням підшипників видаляти бруд на поверхнях маслянок і маслозливних отворів, зняті пробки класти на чисте місце, а при заливанні мастила у підшипники користуватися тільки чистими засобами. Періодичність мащення підшипників га пропоновані мастильні матеріали подаються у заводських інструкціях. У більшості випадків для підшипників, що працюють у звичайних умовах, використовують середньоплавке синтетичне мастило (синтетичний солідол) та універсальне середньоплавке мастило (жировий солідол). Підшипники змішувачів і запарників кормів працюють в умовах підвищеної вологості і температури (понад 60°С), тому необхідно змащувати універсальним тугоплавким мастилом УТВ. Підшипники, що працюють в середньому 2-3 години на добу, змащують два рази на місяць, а підшипники, які працюють 5-6 годин - 4 рази на місяць. Промивати підшипникові вузли слід не рідше одного разу на рік. Підшипники кочення захищають від проникнення в них пилу, піску, бруду повстяними та гумовими манжетами і сальниковими набивками. Таблиця 1.1.
Повстяні набивки являють собою кільце із грубошерстого матеріалу або фетру, яке встановлюють у трапецієподібну канавку кришки або корпуса підшипника. Завдяки пружності повсті кільце перешкоджає потраплянню сторонніх часточок у підшийник, а також витіканню мастила. В ущільнення неправильної конструкції зовнішнє повстяне кільце працює в сухому середовищі, через що збільшується тертя і спрацювання вала, підвищується температура підшипника. Щільність прилягання повстяного або фетрового кільця перевіряють щупом. Пластинка щупа товщиною 0,188 мм не повинна проходити в зазор між валом і ущільненням. Для надійного захисту підшипникового вузла від потрапляння в нього пари і води використовують набивні сальники. При спрацюванні набивки сальник підтискають кришкою, забезпечуючи постійну герметичність підшипникового вузла. Щоб у процесі експлуатації повстяні ущільнення і сальникові набивки менше поглинали пісок, пил, воду та мастило, перед установкою в підшипник їх просочують гарячим мінеральним мастилом або обробляють такими речовинами: технічним яловичим жиром, сумішшю яловичого жиру (60%) і рицинової олії (40%), сумішшю гумового клею (50%) чистого авіаційного бензину (50%). При монтажі підшипникового вузла необхідно дотримуватись такої умови - зусилля прикладати до того кільця, яке напресовують чи знімають Демонтований підшипник необхідно ретельно помити в гасі, потім в бензині з мастилом і до встановлення зберігати загорнутим у просоченому маслом папері. Ущільнення підшипникових вузлів повторно використовувати не бажано. Напресовувати підшипник на вал можна вручну за допомогою оправки і слюсарного молотка. Сили необхідно прикладати рівномірно по всьому колу оправки. Не можна бити молотком по кільцях або кульках підшипника. Після напресовки на вал перевіряють розмір радіального зазору і правильність встановлення підшипника. Якщо його змонтували без перекосу, осьове переміщення кілець становить 0,1-0,7 мм, що відчутно при перемішуванні вала рукою. При цьому вал обертається рівномірно з тихим шумом. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||
|