Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Технічне обслуговування дробарок

Щоденне технічне обслуговування. Перевірити і при потребі підтягнути зовнішні кріплення ножів на дисках, робочого диска на головному валу, протирізальної пластини, кришки подрібнювальної камери та інших деталей.

Перевірити стан леза і протирізальної пластини та відрегулювати зазор між ними, який має бути в межах 0,3-1,0 мм, зазор між кінцями молотків і декою - 2-6 мм.

Змастити підшипники вата шлюзового затвора, ведучого вала живильного транспортера, верхнього вала пресувального транспортера, місця мащення кулачкової муфти, натяжних роликів, ковзні підшипники пресувального транспортера.

Очистити магнітні сепаратори від металевих часточок.

Встановити в подрібнювальну камеру решето відповідно до виду перероблюваного продукту.

Перевірити щільність закривання заслінки бункера, люка циклона, кришки викидної горловини, всмоктувального знімного патрубка вентилятора.

Перевірити стан і натяг транспортерної стрічки, ланцюгово-планчастої стрічки пресувального транспортера, ланцюгів та пасів. При натисканні з зусиллям 100 Н в середній частині стрічки прогин має становити 30-40 мм. Прогин паса між шківами на найдовшій ділянці при натисканні із зусиллям 50-70 Н - 15-20 мм. Перевірити кріплення приводу заземлення. Після роботи потрібно старанно очистити транспортери, подрібнювальну камеру, трубопроводи, завантажувальний ківш, пиловловлювач, циклон, вентилятор, магнітний пускач та електродвигун.

Технічне обслуговування №1 (проводять двічі на місяць). Виконати операції щоденного технічного догляду. Зняти ножі, заточити їх або переставити так, щоб працювала друга гостра грань. Заточити протирізальну пластину. Якщо молотки спрацювалися, необхідно переставити їх гостру грань в робоче положення. Для цього необхідно вийняти шплінт, який фіксує вісь молотків від подовжнього зміщення, перекрутити барабан і встановити його отвір напроти отвору подрібнювальної камери, загвинтити в торець осі спеціальний штир і, ударяючи по головці штиря, вибити вісь з отвору дисків. Послідовно зняти з осі всі 15 молотків розпірної втулки. Скласти молотки й розпірні втулки у зворотній послідовності, підвісити молотки гострими гранями в робоче положення. Міняти місцями молотки і розпірні втулки не рекомендується. Складений комплект поставити на місце. Різниця між вагою пакетів, встановлених на протилежних осях, має бути не більше як 10 г.

Відрегулювати натяг втулково-роликових ланцюгів за допомогою натяжних зірочок. Прогин мас становити 5-15мм. Відрегулювати натяг клинових пасів черв'ячного редуктора і різального барабана за допомогою натяжних роликів та подрібнювального барабана - переміщенням електродвигуна. Прогин пасів при натискуванні із зусиллям 50-70 Н має становити 15-20 мм.

Перевірити і при необхідності підтягнути пружину пресувального транспортера. Пружина не повинна мати вільного ходу. Натяг її в межах 10-50 Н.

Перевірити рівень масла і при потребі долити. Перевірити і підтягнути заклепки стрічки пресувального транспортера.

Змастити підшипники вала подрібнювального і різального барабанів, валів натяжних роликів, зірочок, вала шківа муфти.

Технічне обслуговування №2 (проводять через 3 місяці роботи). Виконати операції технічного догляду №1.

Замінити молотки. Заточити або замінити різальні ножі і протирізальну пластину. Замінити спрацьовані решета. Тріщини і вм'ятини на решетах не допускаються. Решета необхідно підігнати до гнізд так, щоб при вийманні їх затрачалося зусилля не більше 70-80 Н. Переклепати планки стрічки пресувального транспортера. Промити й відрегулювати підшипники редукторів і валів різального і подрібнювального барабанів, збалансувати робочий диск.

Таблиця 4.1.
Таблиця мащення дробарок ДКУ-2М, ДКУ-1.0, КДУ-2.0

Місце мащення Кі-сть точок мащення Мастила і масла Періодичність мащення Позиції на схемі мащення
Підшипники вала шлюзового затвора Солідол УС-2 Щоденно 2,3
Опорні підшипники ведучого й веденого валів нижнього транспортера -//- -//- 18.19,20,22
Опорні підшипники ведучого й веденого валів похилого транспортера -//- -//- 14,17,23,24
Підшипники пресувального барабана, зірочок і валів транспортера -//- -//- 8,9,10,11, 13,15,21,25
Натяжні ролики -//- -//- 7,12,1 6,30
Підшипники вала подрібнювального барабана   Через 50 год роботи 4,5
Підшипники вала різального барабана Солідол УС-2 Через 50 год роботи 6,29
Підшипники редуктора живильного транспортера -//- -//- 28,26
Черв'як, шестерня, підшипник черв'ячного редуктора   Трансмісійне масло Через 200 год роботи
Підшипник вала редуктора живильного транспортера   -//- -//-

Головний вал повинен обертатися без заїдань. Поздовжній люфт головного вала повинен становити 0,5 мм. Зазор регулюють встановленням або зніманням прокладок між кришкою і підшипником. Люфт вала допускається до 0,1-0,2 мм.

Робочий диск з ножами, подрібнювальними молотками, розпірними втулками й осями молотків та лопаті очисника необхідно збалансувати. Крім цього, складений диск балансують до встановлення на нього молотків. Осьові відхилення робочого диска допускаються в межах ±0,5 мм, а лопатей очисника - не більше як 1 мм. Радіальне відхилення лопатей не повинно перевищувати 0,5 мм.

Рис. 4.1. Схема мащення дробарки КДУ-2,0 (див. табл. 4.1)

Після встановлення та балансування диски необхідно закріпити фасонними гайками й зашплінтувати. Лопаті очисника не повинні торкатися корпуса і кришки подрібнювальної камери.

Змастити всі місця мащення дробарки (рис. 4.1 і табл. 4.1).

Промити ланцюги дизельним паливом, просушити і проварити протягом 20 хв. у гарячому (80-90°С) автолі або дизельному маслі. Злити масло з редукторів, промити їх дизельним паливом і залити свіже масло.

Обкатати дробарку на холостих обертах і під навантаженням. Після обкатки, якщо машина працює нормально, дробарку випробувати під навантаженням, подрібнюючи при цьому корми різних видів протягом однієї години. Перевірити і підтягнути всі кріплення та відрегулювати всі вузли дробарки.


Читайте також:

  1. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  2. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  3. Алгоритм моделювання систем масового обслуговування
  4. Аналіз технічного рівня підприємств побутового обслуговування.
  5. Багатоканальні системи масового обслуговування
  6. Безпека під час обслуговування і ремонту автомобілей.
  7. Видатки бюджету на обслуговування державного боргу.
  8. Види і періодичність технічного обслуговування автомобіля
  9. Види приміщень для обслуговування споживачів, їх характеристика
  10. Види соціального обслуговування.
  11. Види технічного обслуговування і ремонту автомобілів
  12. Види технічного обслуговування і ремонту вагонів.




Переглядів: 1245

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Технічне обслуговування | Ремонт кормодробарок

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.