Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ремонт кормодробарок

В універсальних дробарках кормів типу КДУ-2 спрацьовуються робочі грані дробильних молотків, поверхні решіт і дек, ножі, диски і деталі запобіжної муфти різального апарата, деталі передавального механізму і вентилятора. Молотки дробильного барабана мають чотири грані. При спрацюванні робочих молотків по висоті на 4 мм їх переставляють у робоче положення новою гранню. Причому переставляють всі молотки одночасно, дотримуючись встановленої послідовності чергування розпірних втулок. Так роблять доти, доки не будуть використані всі чотири робочі грані (рис. 4.2). Після цього молотки замінюють новими.

Диски ротора повинні бути прямолінійними. їх перевіряють на плиті і рихтують. Спрацьовані розпірні втулки, пальці і шпонку замінюють новими. При спрацюванні у молотках отворів під осі отвори розгортають, а осі встановлюють збільшеного розміру.

Перед складанням молотки, шайби і осі підбирають за масою для шести комплектів. Різниця за масою комплектів, встановлених на діаметрально протилежних осях барабана, допускається не більше 12 г. Кріпильні шплінти розміщують головкою в бік обертання барабана і розводять на 30...40°.

Після складання дробильного барабана перевіряють його статичне балансування. Дисбаланс не повинен перевищувати 16,5 мНм.

Решета дробильної камери не ремонтують. їх замінюють новими після використання у чотирьох положеннях. Якщо робочі кромки спрацювались більш як па 5 мм, решета повертають па 180° і ставлять у нове робоче положення. Для збільшення строку служби решета можна перегинати у протилежний бік.

Таблиця 4.2.
Можливі несправності універсальних кормодробарок

Несправності Причини виникнення несправностей та способи усунення
Зупинився електродвигун Перегоріли плавкі запобіжники Перевантаження дробарки, спрацювалися подрібнювальні молотки. Замінити вставки запобіжників, переставити молотки, щоб працювала гостра грань.
Перегрівається електродвигун Перевірити потужність електродвигуна, при потребі замінити його. Зменшити навантаження. Під час пуску електродвигуна та при забиванні горловини машини кормами виключити живильний транспортер, включити зворотний хід транспортера, очистити горловину від кормів. Увімкнути електродвигун, а Потім поступово включити в роботу живильний транспортер.
Затягується корм під задній кожух живильного транспортера Тривала робота живильного транспортера без очищення. Видалити корм з-під кожуха. Зворотний хід повинен бути короткочасним.
Спрацьовуються клинові паси і забивається горловина масою Недостатній натяг пасів. Відрегулювати натяг пасів.

При з'явленні пробоїни в решеті на це місце ставлять накладку, вирізану із старого решета або листової сталі, і приварюють газовим або електродуговим зварюванням. Шов зачищають. Якщо є багато проривів перемичок між отворами, решето замінюють новим.

Деки при затупленні граней переставляють для роботи неспрацьованим боком. При руйнуванні перемичок між чарунками пошкоджену частину вирізають і замість неї приварюють стальну накладку, в якій свердлять отвори. Деки зі спрацьованими чарунками до 3 мм замінюють новими.

Ножі і протирізальні пластини різального апарата не повинні мати зазублин, тріщин, задирок, раковин. Товщина різальної кромки леза не повинна перевищувати 0,5...0,6 мм. Ножі заточують на заточувальних верстатах або спеціальних стендах під кутом 22°. Перед встановленням ножі підбирають за масою. Різниця між масою комплектів ножів, кронштейнів, прокладок, болтів і гайок, розміщених на діаметрально протилежних боках барабана, не повинна перевищувати 50...52 г. Ножі встановлюють відносно площини обертання під кутом 2...2,5° Зазор між лезом і протирізальною пластиною повинен становити 0,3...0,5 мм. Різниця в зазорі за довжиною прокладок, які встановлюють під кронштейн. Якщо на ножах і протирізальних пластинах с тріщини і сколи, які необхідно усунути заточуванням, а також у випадку граничного спрацювання різальних кромок ножі і пластини замінюють новими. Протирізальні пластини заточують під кутом 60...61° і встановлюють під кутом 14... 15° до горизонтальної площини паралельно лезам ножів диски дробильного барабана.

Рис. 4.2. Порядок переставлення подрібнювальних молотків на неспрацьовану грань:

а, б, в, г-положення подрібнювального молотка у міру переставляння на спрацьовану грань;

1, 2, 3, 4-робочі грані.

У запобіжній муфті спрацьовуються фрикційні накладки, робочі поверхні шківа і притискного диска. При зменшенні зазору між бортиком притискного диска і шківом до 0,8 мм фрикційні диски замінюють новими. Робочі поверхні притискного диска і шківа при наявності слідів спрацювання проточують. Перевіряють також стан пружин. їх зовнішній діаметр повинен становити 25 мм, довжина у вільному стані — 38 мм, крок витків - 7,5 мм, діаметр дроту - 5 мм. Після складання запобіжної муфти зазор між торцями шківа і притискним диском повинен становити 2,5 мм. Пружини регулюють на передачу пружного моменту 0,6 Нм.

Вентилятор може мати погнуті лопаті і диски, які необхідно вирівняти. Торцеве биття на кінці робочого колеса не повинно перевищувати 1 мм. Ослаблені заклепки кріплення лопатей до дисків підтягують або вирубують і замінюють новими. Допустимий дисбаланс робочого колеса вентилятора при статичному балансуванні становить 2,6 мНм. Стінки циклона не повинні мати вм'ятин і пробоїн. Вм'ятини рихтують, а на пробоїни накладають стальні накладки товщиною 1 мм і приварюють газовим зварюванням. При порушенні кріплення фланців до трубопроводів їх також приварюють.

Передавальний механізм від електродвигуна на вал дробильного барабана може бути причиною різкого збільшення часу розгону ротора дробарки через деформації пружин фрикційних колодок або їх поломку. Зігнуті пружини правлять, а ті, що мають тріщини або зламані, замінюють новими. Накладки колодок відцентрової муфти, спрацьовані до головок болтів кріплення, замінюють новими із гальмівної стрічки. Головки болтів кріплення повинні бути заглиблені на 1... 1,5 мм.

При ремонті кормодробарки перевіряють і при потребі усувають несправності в циліндричному редукторі приводу конвеєрів живильника і черв'ячному редукторі приводу шлюзового затвора.

Тріщини на корпусі, кожусі конвеєра бункера зерна, циклоні, транспортних трубах потрібно зачистити, на кінцях засвердлити і заварній. Після зварювання не повинно бути гострих кромок, напливів.

Після ремонту і перевірки складальних одиниць складають кормодробарку. Прогин паса приводу черв'ячного редуктора при натисканні рукою із зусиллям 0,5...0,7 Н повинен бути 15...20 мм, а пасів приводу різального барабана - 20...25 мм. Ведучі і ведені шківи повинні перебувати в одній площині. Допускається відхилення не більше 1,5 мм.

На зірочку редуктора, ведучу зірочку приводу натискного конвеєра, на зірочку різального барабана і ведену зірочку встановлюють привідні ланцюги з кроком 15,875 мм, довжиною 1665 мм. Прогин ланцюгів у середній частині при натисканні рукою повинен дорівнювати 10...15 мм. Встановлюють приводний ланцюг довжиною 850 мм на зірочку редуктора і ведену зірочку приводу горизонтального конвеєра. Прогин приводного ланцюга повинен становити 5-10 мм.

Перевіряють якість складання дробарки і прокручують її вал рукою. Заливають масло в картери редукторів до потрібного рівня і змащують всі підшипники.

Обкатують кормодробарку протягом 30 хв. на холостому ходу. Шуми, стуки, вібрація не допускаються. Виявлені несправності усувають.

Під навантаженням дробарку випробовують протягом 1 год. При цьому визначають продуктивність машин при подрібненні різного матеріалу. Температура тертьових частин не повинна перевищувати 50°С. Електрична частина обладнання повинна мати захист від коротких замикань, вологості, від роботи на двох фазах. У транспортуючих трубах не повинно бути підсмоктування повітря у місцях їх з'єднань.

Звіт повинен містити:

1. Перелік основних операцій ТО кормодробарок;

2. Таблицю мащення дробарок;

3. Схеми точок ТО.

Контрольні питання

1. Особливості технічних регулювань дробарок.

2. Як проводять перестановку молотків дробарок?

3. Як проводять випробування дробарок?

4. Перерахуйте основні установочні параметри дробарок.


Читайте також:

  1. IV. Техническое обслуживание и ремонт строительных конструкций
  2. Безпека під час обслуговування і ремонту автомобілей.
  3. Безпека ремонтних і очисних робіт
  4. Верхове обстеження, регулювання і ремонт контактної підвіски
  5. Верхове обстеження, регулювання і ремонт контактної підвіски
  6. Види і методи проведення ремонтів автомобілів
  7. Види ремонту
  8. Види технічного обслуговування і ремонту автомобілів
  9. Види технічного обслуговування і ремонту вагонів.
  10. Вимоги до інструменту для виконання технічного обслуговування та ремонту
  11. Випробування і видача автомобілів з ремонту
  12. ВИРОЩУВАННЯ РЕМОНТНОГО МОЛОДНЯКУ




Переглядів: 1119

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Технічне обслуговування дробарок | Бібліографічний список

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.