![]()
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Методика виконання роботи.2.4.1. Загальні відомості. Зерно, яке надходить на переробні підприємства, переробляють на борошно згідно з прийнятою схемою технологічного процесу разовим (Рис 2.1) чи повторювальним (Рис 2.2) помелами. Рис. 2.1. Схема технологічного процесу разового помелу зерна. Рис. 2.2 Схема технологічного процесу повторювального помелу зерна.
2.4.2. Сировинний розрахунок.
Вихідними данними розрахунку є: - річна програма виробництва основних видів продукції; - кількість днів роботи на рік, змін на добу, тривалість зміни, коефіцієнти використання часу зміни; - рецептура продукції; - показники якості сировини та готових виробів; - нормативні витрати та втрати сировини під час зберігання та виробництва.
Потрібну кількість продовольчого зерна для забезпечення запланованої програми виробництва борошна визначають за формулою:
де,
де
Добову, змінну та годинну продуктивність технологічних ліній підприємства визначаємо за формулами:
де n – кількість днів роботи на рік.
де k – кількість змін роботи на добу.
де Т – тривалість зміни (Т = 7 годин);
Річні виходи побічних та проміжних продуктів (висівки, кормове борошно, зернові відходи) визначають за формулою:
де Впі – вихід і-ого побічного продукту, %.
За формулами (2.1) – (2.5) визначають добовий, змінний та годинний виходи побічних продуктів. Результати сировинного розрахунку заносять до таблиці 2.1.
Таблиця 2.1. Результати сировинного розрахунку
2.4.3. Вибір та розрахунок технологічного обладнання.
З метою визначення раціонального складу машин їх вибирають за сукупністю критеріїв, до яких належать технологічна ефективність, узгодженість за продуктивністю, енергоємність, габаритні розміри, вартість та інші, або за одним інтегральним критерієм, наприклад, мінімумом приведених затрат на виробництво одиниці продукції. Підбирають кількість одиниць однотипного обладнання за формулами: - для обладнання безперервної дії:
де W – технічна продуктивність обраної машини, кг/год.
- для обладнання періодичної дії:
де
V – об'єм робочої місткості, м3;
Розрахункове значення округдюють до найближчого цілого числа. Результати розрахунків заносять до таблиці 2.2
Таблиця 2.2 Технічні характеристики виробництва борошна
2.4.4. Розрахункова частина роботи.
Необхідно розрахувати кількість обладнання млину, визначити технологічні та енергетичні показники роботи обраного обладнання відповідно до індивідуального варіанту завдання (таблиця 2.3).
Таблиця 2.3 Індивідуальні варіанти завдання
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|