Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст звіту

4. Навести послідовність технологічного процесу виробництва борошна.

5. Зробити сировинний розрахунок.

6. Підібрати та розрахувати обладнання млину.

Контрольні питання:

6. Яка послідовність технологічного процесу виробництва борошна разовим помелом?

7. Яка послідовність технологічного процесу виробництва борошна повторювальним помелом?

8. Як розрахувати добову продуктивність технологічної лінії виробництва борошна?

9. Як розрахувати змінну продуктивність технологічної лінії виробництва борошна?

10. Як розрахувати годинну продуктивність технологічної лінії виробництва борошна?

 

 


Тема 3: Розрахунок та комплектування ліній виробництва хлібобулочних виробів.

3.1 Мета роботи: оволодіти методикою розрахунку та компонування ліній виробництва хлібобулочних виробів.

3.2 Завдання роботи:

3.2.1. Вивчити методику розрахунку та компонування ліній виробництва хлібобулочних виробів.

3.2.2. Виконати розрахунки згідно індивідуального варіанту завдання.

3.2.3. Підготувати звіт.

3.3. Обладнання робочого місця:

3.3.1 Плакати.

3.3.2 Методичні посібники.

3.3.3 Калькулятор.

3.3.4 Довідкова література.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 365

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика виконання роботи. | Методика виконання роботи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.