Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика виконання роботи.

6.4.1. Загальні відомості.

Схему виробництва кисломолочних напоїв наведено на рис 6.1. Вона включає первинну обробку (приймання, очишення від механічних домішок), механічну обробку (нормалізацію, гомогенизацію), термічну обробку (пастеризація, охолодження), розливання та пакування молока.

 

6.4.2. Сировинний розрахунок.

 

Вихідними данними розрахунку є:

 

- річна програма виробництва основних видів продукції;

- кілікість днів роботи на рік, змін на добу, тривалість зміни, коефіцієнти використання часу зміни;

- рецептура продукції;

- показники якості сировини та готових виробів;

- нормативні витрати та втрати сировини під час зберігання та виробництва.

 

 

Рис. 6.1. Схема технологічного процесу виробництва рідких кисломолочних продуктів (а) та сметани (б).

 

При нормалізації в потоці за допомогою сепаратора – нормалізатора потрібну кількість незбираного молока для виробництва рідких кисломолочних напоїв (кефір, ряженка) визначають за формулою:

 

, кг, (6.1)

 

де, - потрібна кількість нормалізованого молока для виробництва кисломолочного напою, кг (Мн.м.=0,93 – 0,95 Qр);

- масова частка жиру в кисломолочному напої (продукті), %;

- масова частка жиру в вершках, = 36%.

- масова частка жиру в незбираному молоці, %.

 

Якщо продуктом є сметана, то треба визначити кількість незбираного молока для отримання вершків за формулою (6.2).

 

, кг, (6.2)

Кількість надлишкових вершків, що утворилися під час нормалізації визначають за формулою:

 

, кг. (6.3)

Потрібний обсяг бактеріальної закваски визначають за формулою:

 

, кг, (6.4)

де - норма внесення закваски, % ( = 5 – 7 %).

Добову, змінну та годинну продуктивність технологічних ліній підприємства визначаємо за формулами:

 

, кг, (6.5)

де n – кількість днів роботи на рік, n = 365 днів.

 

, кг, (6.6)

де k – кількість змін роботи на добу.

 

, кг/год, (6.7)

де Т – тривалість зміни (Т = 7 годин);

- коефіцієнт використання часу зміни ( =0,85 – 0,9).

 

За формулами (6.1) – (6.6) визначають добовий, змінний та годинний виходи основних та побічних продуктів. Результати сировинного розрахунку заносять до таблиці 6.1.


Таблиця 6.1.

Результати сировинного розрахунку

Назва сировини або продукту Рух сировини у виробництві кисломолочних напоїв, кг за
рік добу зміну годину
Кисломолочний продукт        
Незбиране молоко        
Нормалізоване молоко        
Надлишок вершків        
Бактеріальна закваска        

 

6.4.3. Вибір та розрахунок технологічного обладнання.

 

З метою визначення раціонального складу машин їх вибирають за сукупністю критеріїв, до яких належать технологічна ефективність, узгодженість за продуктивністю, енергоємність, габаритні розміри, вартість та інші, або за одним інтегральним критерієм, наприклад, мінімумом приведених затрат на виробництво одиниці продукції.

Підбирають кількість одиниць однотипного обладнання за формулами:

- для обладнання безперервної дії:

, (6.7)

де - розрахункова продуктивність технологічної лінії, кг/год;

W – технічна продуктивність обраної машини, кг/год.

 

- для обладнання періодичної дії:

, (6.8)

де - розрахункова продуктивність машини (технологічної лінії), кг/год

- час повного циклу роботи машини, хв;

V – об'єм робочої місткості, м3;

- щільність продукту, що оброблюється, кг/м3.

 

Розрахункове значення округлюють до найближчого цілого числа. Результати розрахунків заносять до таблиці 6.2.

Таблиця 6.2.

Технічні характеристики виробництва питного молока

Найменування обладнання Тип та марка обладнання Продуктивність обладнання, кг/год Кількість машин, шт розраховано/прийнято Енергетичні показники Маса, кг Габаритні розміри, мм Площа, м2 Вартість, грн
Потужність кВт Витрати пари, кг Витрати тепла, кДж Довжина Ширина Висота
                         
                         
                         
Разом                        

 

6.4.4. Розрахункова частина роботи.

 

Необхідно розрахувати кількість та номенклатуру обладнання підприємства по виробництву кисломолочних напоїв, визначити технологічні та енергетичні показники роботи обраного обладнання відповідно до індивідуального варіанту завдання (таблиця 6.3).

Таблиця 6.3.

Індивідуальні варіанти завдання

№ варіанту Вид кисло- молочного напою Річний обсяг виробництва продукції, Qp, л. Масова частка жиру в незбираному молоці, Жм, % Масова частка жиру в кисломолочному напої, Жп, % Кількість робочих змін, k
Кефір 3,6 0,5
Ряженка 3,7 4,0
Сметана 3,8
Кефір 3,9 1,0
Ряженка 4,0 3,2
Сметана 4,1
Кефір 4,2 1,5
Ряженка 4,3 3,5
Сметана 4,5
Кефір 4,6 0,5

Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. III. Виконання бюджету
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  7. IІІ. Послідовність виконання курсової роботи
  8. Qзабезпечення виконання завдань кожним відділом.
  9. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  10. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  11. А) Методика проведення заняття
  12. А) Методика проведення заняття




Переглядів: 367

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст звіту | Зміст звіту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.