Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розчини системи системи

Методи конденсації Методи диспергування

Середовище, у якому відбувається дроблення або конденсація, стає дисперсійним середовищем дисперсної системи.

До загальних умов одержання колоїдних систем незалежно від заснованих методів відносяться наступні:

1) нерозчинність речовини дисперсної фази в дисперсійному середовищі;

2) досягнення колоїдної дисперсності частинками дисперсної фази;

3) наявність в системі, в якій утворюються частинки дисперсної фази, третього компонента – стабілізатора, який надає колоїдній системі агрегативної стійкості.

Стабілізаторами можуть служити речовини, спеціально вводимі в дисперсійне середовище (електроліти, поверхнево-активні речовини), або продукти взаємодії дисперсної фази з дисперсійним середовищем. Навколо колоїдних частинок молекули стабілізатора створюють адсорбційний захисний шар, що не дає частинкам можливості збільшувати розміри (агрегирування).

Колоїдний стан характеризується наступними основними признаками:

1) певними розмірами частинок дисперсної фази (від 10-7 до 10-5см),

2) гетерогенністю,

3) багатокомпонентністю.

 

 
 

 

 


 


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. IV. Розподіл нервової системи
  5. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  6. IV. Філогенез кровоносної системи
  7. POS-системи
  8. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  9. VI. Філогенез нервової системи
  10. А) Заробітна плата її форми та системи.
  11. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  12. А) Поліпшення системи зворотного зв'язку.




Переглядів: 505

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
МЕТОДИ ОДЕРЖАННЯ КОЛОЇДНИХ СИСТЕМ | Методи диспергування

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.