МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Експериментальна частинаСтрум, що протікає через людину, може бути визначений за формулою:
де – сила струму, що протікає через людину, мА; – напруга дотику, В; – повний опір тіла людини, кОм, що визначається опором зовнішніх шарів шкіри Zk і опором підшкірних тканин Rв. Шкіра людини має активну – Rk і ємнісну – Xck складові опору:
Рисунок 4.1 – Електрична схема опору тіла людини
, звідки
При зростанні частоти струму ємнісний опір шкіри зменшується
де Xck – ємнісний опір шкіри, кОм; - кругова частота; f – частота струму, кГц; Сk - ємність зовнішнього шару шкіри, мкФ. При високих значеннях частоти (більше 20 кГц) повний опір людини визначається в основному опором внутрішніх органів
звідки
де Zr (0) – опір тіла людини постійному струму, кОм.
Опір тіла людини постійному струму можливо оцінити за допомогою методу графічної екстраполяції (рис.4.2).
Рисунок 4.2 – Графік залежності опору людини від частоти у діапазоні 20 – 100 Гц
Також повний опір тіла людини постійному струму можливо визначити за допомогою розрахунків методом найменших квадратів (табл.4.2, ф-ли 4.10–4.12). Таблиця 4.2 – Вихідні данні для розрахунків
За підсумковими даними складається система рівнянь:
де i - число експериментальних даних. Вирішуючи систему, отримаємо
Прийнявши Ск - ємність конденсатора, мкФ, а f – частоту струму, кГц визначимо величину повного опору шару шкіри, кОм.
Рисунок 4.3 – Схема експериментальної установки для дослідження електричного опору тіла людини
Проведення замірів. Включити на базовому блоці тумблер “Мережа”. Встановити ручку “Рег. виходу” генератора в крайнє ліве положення. При цьому вольтметр повинен показати 0 В. Перемикачем П1 підключити до схеми відповідні диски-електроди S2=12,5 cм2 або S1=25 cм2. Один з випробуваних кладе руки на диски-електроди. За допомогою перемикачів “Частота” і “Помножувач” генератора встановити відповідну частоту струму (за вказівкою викладача). Обертаючи ручку “Рег. виходу”, встановити струм в ланцюзі по міліамперметру на змінній панелі. Записати показання вольтметру. Результати роботи занести до таблиці 4.3. Для вказаної викладачем частоти визначити опір тіла людини, його значення занести в таблицю 4.4.
Таблиця 4.3 – Результати вимірів I = ... мA
Таблиця 4.4 – Опір тіла людини на частоті f= ... кГц
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|