МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Експериментальна частина
6.3.1. Виміряти температуру повітря за допомогою ртутного термометру. При наявності місцевих тепловиділень користуватися парним термометром. 6.3.2. Визначити вологість повітря. Для цього за допомогою піпетки змочити марлю вологого (правого) термометра. Ввімкнути до розетки (завести пружину вентилятора до упору, якщо це механічний) аспіраційний психрометр. Через 7–8 хвилин зняти показання обох термометрів. Визначити відносну вологість за психометричним графіком (рис. 6.2), табл. 6.2, розрахунком. Результати занести в табл. 6.6. Порівняти отримані результати.
Таблиця 6.6 – Відносна вологість повітря
Відносну вологість повітря розраховують за формулою:
R=[pв – 0,5(tс – tв)р/755]´100/pc (6.2)
де: pв, pc – тиск насичених водяних парів (табл. 6.7) при температурі вологого і сухого термометрів, мм рт. ст., р – барометричний тиск, мм рт. ст, tв, tс – температура по сухому і вологому термометрах, 0С.
Таблиця 6.7 – Тиск насичених водяних парів
6.3.3. Виміряти швидкість руху повітря за допомогою крильчастого анемометру. З метою моделювання надзвичайної ситуації рух повітря утворюється за допомогою вентилятору. Методика проведення вимірів наступна: беруть початковий відлік по всім шкалам лічильника крильчастого анемометру (тисячі, сотні, одиниці) і записують, встановлюють анемометр на місці заміру і через 10–15 с (коли крильця почнуть рухатись з постійною швидкістю) вмикають одночасно анемометр і секундомір, через 100 с анемометр вимикають і беруть кінцевий відлік по всім шкалам. Провести три заміри. Після кожного із трьох замірів розраховується різниця між кінцевим та початковим відрахунками. Отримані результати складаються і діляться на сумарний час замірів. Визначив кількість поділок шкали, які приходяться на одну секунду визначають швидкість руху повітря за графіком (рис. 6.4). Результати замірів і оброблені дані занести в табл. 6.8.
Таблиця 6.8 – Визначення швидкості руху повітря
6.3.4. Визначити за номограмою (рисунок 6.5) ефективну та еквівалентні температури.
6.3.5. За даними, вказаними викладачем (температура повітря, швидкість вітру), користуючись табл. 6.5, визначити еквівалентну температуру. Зробити висновок про небезпеку для нормальної життєдіяльності людини. Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|