Тема: Особливість організації обслуговування споживачів в різних типах закладів харчування
ПЛАН
1. Обслуговування учасників з’їздів, конференцій, фестивалів, форумів.
2. Обслуговування в готелі
3. Обслуговування в місцях масового відпочинку
4. Обслуговування на залізничному транспорті
5. Організація обслуговування за місцем роботи і навчання
Читайте також: - CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
- II. Права та обов'язки адміністрації організації, що проводить туристську подорож
- II. Харчування
- IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
- PR-відділ організації: переваги і недоліки
- TEMA 13. МОТИВАЦІЯ РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ
- V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
- XX1. Забезпечення відкритості та прозорості при проведенні прийому до вищих навчальних закладів
- АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
- Адаптаційні зміни суглобово-зв'язкового апарату спортсменів різних спеціалізацій.
- Адаптація індивіда в організації
- АДМІНІСТРАЦІЇ І ПРОФСПІЛКОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|