МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Вагони промислового транспортуВагони промислового транспорту призначені для внутрішніх перевезень, пов'язаних з виробничим процесом промислових підприємств (доставка металургійної сировини, напівфабрикатів, готової продукції, будівельних матеріалів), а також безпосередньо з технологічним процесом як транспортний засіб для виконання внутрішньозаводських або внутріцехових транспортних операцій. Крім того, такі вагони використаються для зовнішніх перевезень до місць примикання доріг промислового транспорту до магістральних залізниць. Деякі типи вагонів з певними осьовими навантаженнями промислового транспорту можуть експлуатуватися й на магістральних дорогах України, а на дорогах промислового транспорту можуть експлуатуватися у свою чергу звичайні універсальні й спеціалізовані вагони магістральних залізниць. Більшість вагонів промислового транспорту має спеціальну конструкцію, що дозволяє ефективно виконувати завантажувальна та розвантажувальні, транспортні й технологічні операції. Найбільш широке поширення на промисловому транспорті одержали думпкари (вагони-самоскиди), що дозволяють застосовувати механізовані способи й засоби навантаження й вивантаження вантажів. Основні технічні характеристики думпкарів наведені в таблиці 4. Думпкари з механізованим навантаженням вантажів (розкривні породи, нікелеві, марганцеві, апатитові, залізні руди, вугілля й ін.) екскаваторами й механізованим навантаженням гравітаційним способом призначені в основному для експлуатації на відкритих розробках корисних копалин (кар'єрах і розрізах). При розвантаженні кузов з металевими шарнірними бортами й тришаровою підлогою (верхня сталева плита товщиною 12 мм, нижній сталевий аркуш товщиною 4 мм, середній пружний прошарок з дерев'яних брусів товщиною 75 мм) за допомогою спеціального важільного механізму на торцевих бортах і пневматичних циліндрах, укріплених на думпкарі, нахиляється під кутом 40-45° до обрію. При цьому бічний борт із боку розвантаження автоматично за допомогою механізму думпкара відкидається вниз і стає продовженням підлоги, запобігаючи висипанню вантажу на ходові частини думпкара. При цьому протилежний бічний борт утримується важільним механізмом у закритому положенні. Таблиця 4 - Технічні характеристики думпкарів
Чотиривісні думпкари призначені для перевезення гірничорудних порід, ґрунту й сипучих вантажів питомою вагою до 2,2 т/м3. Конструкція думпкара допускає навантаження великих брил породи масою до 2,0 т на попередньо підсипаний шар дрібної породи товщиною не менш 300 мм із висоти до 2 м від рівня підлоги. Шестивісний думпкар типу 2ВР-105 (рисунок 24) із тривісними візками УВЗ-11А з центральним ресорним підвішуванням, призначений для перевезення вантажів з питомою вагою до 2,0 т/м3, має поздовжні штампозварні металеві борти, лобові стінки (1) з важільним механізмом відкривання поздовжніх бортів, верхню раму (2), нижню раму (3) і шість пневмоциліндрів (4) для нахилу кузова при розвантаженні, два з яких (по одному з кожної сторони думпкара) - подвійної дії для повернення кузова після розвантаження в горизонтальне положення.
Рисунок 24 - Шестивісний думпкар типу 2ВР-105
Восьмивісні думпкари із двома чотиривісними візками (рисунок 25 (12)) служать для перевезення розкривних порід з питомою вагою до 2,0 т/м3 і скельних порід і руд з питомою вагою до 2,5-3,0 т/м3 на підприємствах гірської металургії. Кузов думпкара має таку ж принципову схему, як у шестиосного думпкара; відмінності лише в конструктивному виконанні окремих вузлів і деталей. Пневматична система розвантаження (нахилу кузова), що постачає стисненим повітрям від локомотива або стаціонарного наземного компресора, забезпечує перекидання кузова окремих вагонів або групи вагонів з одного поста керування. Підпитування пневмоприборов системи розвантаження стисненим повітрям виконується через самостійний магістральний трубопровід, укріплений на нижній рамі думпкара. Рисунок 25 (12) - Восьмивісний думпкар Розроблена також електрогідравлічна система розвантаження думпкарів, у якій циліндри підпитуються маслом під тиском до 15 Мпа від моторнасосної установки локомотива. Для забезпечення розвантаження при низьких температурах, що примерзають до кузова вантажів при, застосовуються встановлені під підлогою кузова вібратори. Для перевезення рідких шлаків застосовуються шлаковози (рисунок 26), що складаються з ковша 7 ємністю 11 м3, опорного кільця 8 із замковим пристроєм 10 для ковша, бігунків 6, зубчастих сегментів 5, стійок 3, лафетів 2, фігурної балки 11, ходових частин 19, автозчепа 7 і механізму перекидання 9 з електродвигуном потужністю 20—30 квт. Маса тари шлаковоза 70-100 т, а вантажопідйомність 11-12 т. Для перевезення рідкого чавуну застосовується чавуновоз (рисунок4.35), що складається з лафетів зі стійками 2 для ковша, упорів 1 для правильної установки чавуновоза під навантаження й вивантаження. Ківш має цапфи 3, 4, 7 й 8, кранові захоплення 9 для повороту ковша й футеровку б з вогнетривкої цегли товщиною 310 мм. Рідкий чавун можна перевозити також в 16-осном чавуновозом міксерного типу вантажопідйомністю 150 т, тарою 210 т, осьовим навантаженням 220 кн і швидкістю руху 35 км/год. Створена також конструкція чавуновозу-міксера вантажопідйомністю 420 т, тарою 440 т, з осьовим навантаженням 550 кн і швидкістю руху 10 км/год. Надалі планується будівля чавуновозу-міксера вантажопідйомністю 600 т, тарою 647 т, осьовим навантаженням 515 кн і швидкістю руху 10 км/год. Рисунок 26 - Шлаковіз У доменних цехах металургійних заводів застосовуються самохідні трансфери-кари (дозуючі вагони): рудні вантажопідйомністю 60, 65, 70 т і коксові вантажопідйомністю 30 т.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|