Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ТЕМА 5. МЕТОДИ ОЦІНЮВАННЯ ІНВЕСТИЦІЙНИХ ПРОЕКТІВ

 

Методологічні засади оцінки інвестиційних проектів

 

Інвестиційний проект — це не лише форма реалізації при­нятого інвестиційного рішення, але й форма вирішення багаточисленних протиріч, що виникають в процесі прийняття інвестиційного рішення Ці протиріччя можна умовно розділити на декілька груп:

- між об'єктивним і суб'єктивним в оцінці інвестиційно­го проекту;

- між інтересами різних учасників проекту, наприклад інвесторів і підприємств-реципієнтів;

- між внутрішнім і зовнішнім оточенням інвестиційного проекту;

- між цілями і можливими засобами їх досягнення і та ін.

При оцінці фінансової спроможності інвестиційного про­екту аналізується ліквідність (платоспроможність) проекту в ході його реалізації. При оцінці ефективності, аналізу піддається потенційна здатність проекту зберегти купівельну цінність вкладених засобів і забезпечити достатній темп їх прирсту. З цього можна зробити висновок, що оцінювати ефективність інвестиційного проекту можна лише за умови його фінансової спроможності.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  3. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  4. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  5. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  6. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  7. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  8. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  9. IV. Электронное учебно-методическое обеспечение дисциплины.
  10. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  11. V. КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  12. V. Обов'язки методиста кафедри педагогіки




Переглядів: 534

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ануїтет та його значення для оцінки інвестицій | Аналіз фінансової спроможності реалізації інвестиційного проекту

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.025 сек.