СТРАТЕГІЧНІ ТА ТАКТИЧНІ РІШЕННЯ В УПРАВЛІННІ ПЕРСОНАЛОМ АГРАРНОГО ПІДПРИЄМСТВА
(за матеріалами …)
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. СТРАТЕГІЯ ТА ТАКТИКА УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ В СУЧАСНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ
1.1. Стратегічний і тактичний рівні кадрового менеджменту
1.2. Тактичні рішення з підбору і висування кадрів
1.3. Стратегія управління діловою кар’єрою співробітників організації
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ТРУДОВИМИ РЕСУРСАМИ ТА ЙОГО ЕФЕКТИВНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ
2.1. Загальна економічна характеристика аграрного підприємства
2.2 Дослідження організації кадрового менеджменту та ефективності використання трудових ресурсів з використанням ПЕОМ
РОЗДІЛ 3. ПРОЕКТУВАННЯ СТРАТЕГІЧНИХ ТА ТАКТИЧНИХ КАДРОВИХ РІШЕНЬ В МЕНЕДЖМЕНТІ ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Удосконалення системи підбору персоналу організації та підвищення його кваліфікації
3.2. Соціально-психологічні аспекти управління діловою кар’єрою працівників господарства
3.3. Економічна ефективність запропонованих заходів
РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЙНОГО УПРАВЛІННЯ В АГРАРНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
(за матеріалами …)
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. МОТИВАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ЯК ФУНКЦІЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Сутність та теорії мотивації персоналу
1.2. Мотивування як функція менеджменту
1.3. Управління мотивацією персоналу
РОЗДІЛ 2. ХАРАКТЕРИСТИКА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ ТА СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ ГОСПОДАРСТВА
2.1. Організаційно-економічна характеристика підприємства
2.2. Дослідження факторів, що впливають на мотивацію працівників господарства з використанням ПЕОМ
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ У ПІДПРИЄМСТВІ
3.1. Перспективні об’єкти мотиваційного менеджменту на підприємстві
3.2. Основні напрямки покращення системи мотиваційного управління в господарстві
3.3. Соціально-психологічні методи мотиваційного менеджменту підприємства та їх ефективність
РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ
ДОДАТКИ
Читайте також: - III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
- IV група- показники надійності підприємства
- IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
- IX. Зміст рішення про результати розгляду скарги та його вручення
- IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
- L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
- V розділ. Товарна політика підприємства
- VII розділ. Маркетингові рішення з розподілу та збуту товару
- WEB - сайт підприємства в Інтернет
- А) Капітал підприємства, його кругообіг та обіг.
- Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
- Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|