Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Побудова опорних точок зору на основі методу VORD для формування аналізу вимог. Складання сценаріїв основних подій. Розробка технічного завдання на створення ПЗ.

Мета роботи:

Скласти і проаналізувати вимоги до майбутнього ПЗ, оформити технічне завдання на розроблення програмного забезпечення.

 

Теоретичні відомості:

Лабораторна робота спрямована на ознайомлення з процесом розроблення вимог і складання технічного завдання на розроблення програмного забезпечення, отримання навиків по використанню основних методів формування і аналізу вимог.

Вимоги до результатів виконання лабораторної роботи:

- наявність діаграми ідентифікації точок зору і діаграми ієрархії точок зору;

- наявність сценаріїв подій (послідовність дій);

- наявність вимог користувачів, які чітко описують майбутнє функціонування системи;

- наявність системних вимог, що включають вимоги до структури, програмного інтерфейсу, технології розроблення, загальні вимоги до системи (надійність, масштабність, розподіленість, модульність, безпеку, відкритість, зручність користування).

 

Хід роботи:

1. Вивчити теоретичний матеріал по темі (конспект лекцій).

2. Побудувати опорні точки зору на основі методу VORD для формування і аналізу вимог. Результатом повинні бути дві діаграми: діаграма ідентифікації точок зору і діаграма ієрархії точок зору.

3. Скласти сценарії основних подій.

4. Скласти інформаційну модель майбутньої системи, що включає в себе опис основних об’єктів системи і взаємодію між ними. На основі отриманої інформаційної моделі і діаграм ідентифікації точок зору, діаграми ієрархії точок зору, а також сценарію подій сформувати вимоги користувача і системні вимоги.

5. Скласти звіт, що містить всі отримані рівні моделі, опис функціональних блоків, потоків даних, сховищ і зовнішніх об’єктів.

 


Читайте також:

  1. ACCESS. СТВОРЕННЯ ЗВІТІВ
  2. ACCESS. СТВОРЕННЯ ФОРМ
  3. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  4. D) методу мозкового штурму.
  5. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  6. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  7. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  8. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  12. II. Завдання на проект.




Переглядів: 937

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.