Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні професійно-методичні вміння.

Під час педагогічної практики студент-практикант IV курсу, спираю­чись на зразки методичних матеріалів та використовуючи настанови мето­диста і вчителя, повинен оволодіти основами конструктивно-планувальних, комунікативно-навчальних, організаційних, розвивально-виховних та дослідницьких умінь у такому обсязі.

1. Конструктивно-планувальні вміння:

· складати плани-конспекти окремих уроків та серії уроків за темою;

· визначати конкретну мету, завдання та етапи кожного уроку;

· обирані ефективні прийоми досягнення поставленої мети на кожному етапі уроку;

· визначати типи завдань та послідовність їх виконання у відповідності до етапів оволодіння фаховими навичками та вміннями, а також з урахуванням труднощів навчального матеріалу і рівнем підготовленості учнів;

· використовувати реальні та проектувати навчальні фахові ситуації, а також відповідний їм матеріал для сприймання і засвоєння фактів і явищ, що вивчаються, та їх творчого застосування в фаховій діяльності;

· проектувати і створювати необхідні наочні посібники для проведення уроків;

· складати план позакласної роботи з фаху;

· складати план і сценарій позакласного заходу з фаху.

2. Комунікативно-навчальні вміння:

· встановлювати і підтримувати засобами математики, фізики, інформати­ки, трудового навчання, безпеки життєдіяльності людини, астрономії різ­номанітні контакти: "вчитель-клас", "вчитель-учень'', "учень-учень" тощо.

· помічати помилки учнів, усвідомлювати їх характер і використовувати фаховий спосіб виправлення (перепитування, зорова, вербальна та схематична наочність тощо).

3. Організаційні вміння:

· організовувати виконання накресленого плану уроку;

· забезпечувати діяльність учнів відповідно до плану;

· раціонально поєднувати колективні (фронтальні, малогрупові; парні) та індивідуальні форми роботи з урахуванням особливостей кожної з них;

· проводити навчальні ігри з урахуванням вікових особливостей учнів;цілеспрямовано використовувати традиційні наочні посібники та мето­дично грамотно застосовувати технічні засоби навчання.

· здійснювати різноманітні прийоми активізації розумової діяльності учнів залежно від їх вікових особливостей;

· проводити позакласний захід за складеним планом і сценарієм.

4. Розвивально-виховні вміння:

· реалізовувати загальноосвітній, розвивальний та виховний потенціал матеріалу уроку;

· формувати і розвивати на матеріалі фаху інтелектуальну та емоційну сфери особистості учня, його пізнавальні інтереси;

· вирішувати засобами математики, фізики, основ інформатики, основ економіки, трудового навчання, безпеки життєдіяльності людини, астрономії завдання морального, культурного, естетичного, гуманістич­ного виховання учнів.

5. Дослідницькі вміння:

· вивчати ставлення учнів до предмета і виявляти рівень сформованості навичок та вмінь учнів за завданням викладача;

· здійснювати методичний аналіз матеріалу з метою прогнозування можливих труднощів його засвоєння учнями та добору оптимальних шляхів попередження помилок;

· проводити спостереження та аналіз відвіданих уроків з опорою на схему або вузькоцільове завдання;

· спостерігати, аналізувати та узагальнювати досвід учителів, студентів-практикантів, переносячи ефективні прийоми і форми у практику своєї роботи;

· вивчати науково-методичну літературу і теоретично осмислювати нав­чальний процес у формі виступів на методичних семінарах, а також удосконалювати свою роботу, використовуючи описані в літературі нові форми, прийоми роботи.

 

 


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. II. Основні засоби
  3. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  4. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  5. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  6. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  7. Артеріальний пульс, основні параметри
  8. Артеріальний пульс, основні параметри
  9. АУДІЮВАННЯ ЯК ВИД МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ВМІННЯ.
  10. Б) основні джерела забруднення атмосферного повітря.
  11. Базові і основні деталі агрегатів автомобіля
  12. Банківська система та її основні функції




Переглядів: 1046

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні загальні психолого-педагогічні вміння | Права і обов’язки студентів-практикантів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.