Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні загальні психолого-педагогічні вміння

Під час педагогічної практики студенти, виконуючи функції помічника класного керівника, повинні оволодіти такими основними психолого-педагогічними вміннями:

Гностичні вміння:

· уміння працювати з психолого-педагогічною літературою;

· вивчати особистість вихованця, визначати рівень розвитку і вихованості окремих учнів та колективу;

· аналізувати власну педагогічну діяльність, виховну роботу інших студентів та досвід учителів, оцінювати їх.

 

Прогностичні вміння:

· уміння визначати загальні цілі виховної роботи та конкретні педагогічні завдання;

· прогнозувати розвиток особистості кожного вихованця і групи в цілому:

· бачити оптимальні шляхи досягнення результатів педагогічної діяльності:

· передбачати можливі труднощі в роботі і варіанти виходу із складних ситуацій.

Конструктивні вміння:

· уміння планувати виховну роботу з учнями, враховуючи загальні вимоги до неї та побажання учнів, їхні вікові та індивідуальні особливості;

· вибирати педагогічно доцільні форми, методи і прийоми виховної роботи, види діяльності школярів;

· будувати раціональну модель виховного заходу, визначати методику його проведення,

· будувати моделі спілкування з учнями, виховного впливу на них;

· будувати власну систему педагогічної взаємодії.

 

Комунікативні вміння:

· уміння логічно і грамотно, чітко, виразно, емоційно висловлювати свої думки;

· легко і швидко організовувати контакт з учнями; вільно спілкуватися та знаходити взаєморозуміння;

· переконувати і навіювати, управляти спілкуванням;

· регулювати міжособистісні стосунки в класі; уміло орієнтуватися у педагогічних ситуаціях;

· виявляти гуманність, коректність і такт у стосунках з учнями.

 

Організаційні вміння:

· уміння спільно з учнями організовувати їхню життєдіяльність, напов­нюючи її цікавими творчими справами;

· стимулювати діяльність і поведінку школярів;

· розвивати активність, ініціативу, самодіяльність учнів, спрямовувати їх на суспільно корисну діяльність та самовиховання;

· ефективно організовувати власну діяльність.

 


Читайте також:

  1. I. Загальні збори АТ
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. I. Загальні положення
  4. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  5. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  6. II. Основні засоби
  7. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  8. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  9. XXXIII. ЗАГАЛЬНІ ПРОФЕСІЇ (У ВСІХ ГАЛУЗЯХ ГОСПОДАРСТВА)
  10. А) загальні критерії
  11. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  12. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації




Переглядів: 385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виховна робота з класом | Основні професійно-методичні вміння.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.