МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Виховна робота з класомПозанавчальна виховна робота з класом має такий зміст. 1. Вивчення рівня вихованості учнів; згуртованості колективу класу. 2. Проведення фронтальних і групових виховних заходів (бесід, диспутів, екскурсій, колективних творчих справ, класних годин, вечорів, конкурсів тощо (не менше 3-х). 3. Проведення індивідуальної виховної роботи з педагогічно занедбаними школярами. 4. Надання допомоги класному керівникові в організації чергувань в класі та школі, у підтриманні дисципліни, контролі за відвідуванням уроків тощо. 5. Проведення роботи з батьками (відвідування учнів дома, індивідуальні бесіди з батьками, участь у проведенні батьківських зборів). 6. Ознайомлення з веденням класного журналу, допомога класному керівникові у перевірці учнівських щоденників. 7. Відвідування та аналіз позакласних виховних заходів, що проводяться вчителями школи та іншими студентами-практикантами. 8. Самоаналіз контрольного виховного заходу, проведеного студентом-практикантом, напередодні затвердженого його керівником практики від кафедри педагогіки (зразок оформлення самоаналізу позакласного виховного заходу див. Додаток 5, с.39-40).
3.5 Методична робота.
Виконуючи методичну роботу, студенти-практиканти: 1) беруть участь у групових консультаціях, які проводяться керівниками педпрактики; 2) знайомляться з методичною літературою з фаху та з питань проведення виховної роботи з класом; 3) розробляють конспекти уроків та виховних заходів, занять гуртка, факультативних занять4 4) ведуть записи в щоденниках педагогічної практики; 5) вивчають передовий педагогічний досвід учителів і класних керівників; 6) беруть участь у методичних конференціях, засіданнях методичних об’єднань, кафедр.
Науково-дослідницька робота Під час педагогічної практики студенти виконують індивідуальні науково-дослідні навчання психологічного, педагогічного та методичного змісту, готують повідомлення на науково-методичну конференцію, беруть у ній активну участь. Практиканти вивчають психологічні особливості учнівської групи, аналізують навчально-виховний процес навчального закладу і конкретного класу, особливості роботи вчителя-предметника, які викладають у «Банку передового досвіду» (схему банку див. Додаток 10, с.48), класного керівника.
Основні уміння (педагогічні компетенції), які мають бути сформовані у студентів під час практики Читайте також:
|
||||||||
|