Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Виховна робота з класом

Позанавчальна виховна робота з класом має такий зміст.

1. Вивчення рівня вихованості учнів; згуртованості колективу класу.

2. Проведення фронтальних і групових виховних заходів (бесід, диспутів, екскурсій, колективних творчих справ, класних годин, вечорів, конкурсів тощо (не менше 3-х).

3. Проведення індивідуальної виховної роботи з педагогічно занедбаними школярами.

4. Надання допомоги класному керівникові в організації чергувань в класі та школі, у підтриманні дисципліни, контролі за відвідуванням уроків тощо.

5. Проведення роботи з батьками (відвідування учнів дома, індивідуальні бесіди з батьками, участь у проведенні батьківських зборів).

6. Ознайомлення з веденням класного журналу, допомога класному керівникові у перевірці учнівських щоденників.

7. Відвідування та аналіз позакласних виховних заходів, що проводяться вчителями школи та іншими студентами-практикантами.

8. Самоаналіз контрольного виховного заходу, проведеного студентом-практикантом, напередодні затвердженого його керівником практики від кафедри педагогіки (зразок оформлення самоаналізу позакласного виховного заходу див. Додаток 5, с.39-40).

 

3.5 Методична робота.

 

Виконуючи методичну роботу, студенти-практиканти:

1) беруть участь у групових консультаціях, які проводяться керівниками педпрактики;

2) знайомляться з методичною літературою з фаху та з питань проведення виховної роботи з класом;

3) розробляють конспекти уроків та виховних заходів, занять гуртка, факультативних занять4

4) ведуть записи в щоденниках педагогічної практики;

5) вивчають передовий педагогічний досвід учителів і класних керівників;

6) беруть участь у методичних конференціях, засіданнях методичних об’єднань, кафедр.

 

Науково-дослідницька робота

Під час педагогічної практики студенти виконують індивідуальні науково-дослідні навчання психологічного, педагогічного та методичного змісту, готують повідомлення на науково-методичну конференцію, беруть у ній активну участь. Практиканти вивчають психологічні особливості учнівської групи, аналізують навчально-виховний процес навчального закладу і конкретного класу, особливості роботи вчителя-предметника, які викладають у «Банку передового досвіду» (схему банку див. Додаток 10, с.48), класного керівника.

 

 

Основні уміння (педагогічні компетенції), які мають бути сформовані у студентів під час практики


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 359

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Навчально-виховна робота з фаху | Основні загальні психолого-педагогічні вміння

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.