МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Проведення позакласної роботи з фаху
Позакласну роботу з фаху слід розглядати в нерозривній єдності з усім навчально-виховним процесом як органічну частину заходів, спрямованих на озброєння учнів основами наук і виховання в них наукового світогляду. Проведення позакласної роботи з фаху здійснюється на основі за- гальнопедагогічних принципів, а також тих, що відбивають його особливість. Саме в проведенні різних позакласних заходів з фаху вчитель має найбільше можливостей розкрити діалектичний характер фахової дисципліни, показати джерела її виникнення і рушійні сили її розвитку; наголосити на драматичних сторінках її історії, коли прогрес здобувався ціною справжнього героїзму окремих учених. Під позакласною роботою з фаху розуміють необов'язкові систематичні заняття учнів з вчителем в позаурочний час. Слід розрізняти два види позакласної роботи з фаху: Ø робота з учнями, які відстають від інших у вивченні програмного матеріалу (додаткові позакласні заняття); Ø робота з учнями, які проявляють до вивчення природничо-математичних дисциплін підвищений, порівняно з іншими, інтерес і здібності. Тому студент з перших днів практики має виявляти прогалини в знаннях учнів, планувати і проводити заняття з слабовстигаючими учнями, усуваючи ці прогалини. При цьому слід дотримуватись таких положень: 1.Додаткові заняття доцільно проводити з невеликими групами невстигаючих (по 3-4 учні в кожній); ці групи учнів повинні бути достатньо однорідні як з точки зору прогалин, які є в знаннях учнів, так і з точки зору здібностей до навчання. 2. Слід максимально індивідуалізувати ці заняття. 3. Заняття з невстигаючими доцільно проводити не частіше одного разу в тиждень, закінчуючи заняття підсумковим контролем з виставленням оцінки за тему. 4. Необхідно постійно аналізувати причини відставання окремих учнів. Для другого виду позакласної роботи з фаху — занять з учнями, які проявляють інтерес до вивчення дисциплін природничо-математичного циклу — характерні такі його форми: 1) предметні гуртки; 2) вікторини, конкурси, олімпіади; 3) вечори; 4) екскурсії; 5) предметні тижні. У перші дні практики студент знайомиться з планами позакласної роботи вчителів-предметників і на їх основі заповнює розділ індивідуального плану "Позакласна робота з фаху", де планує проведення занять фахового гуртка, навчальних екскурсій. Якщо тиждень математики чи фізики або вечір заплановано в школі на період практики, то студент бере участь в його підготовці і проведенні. Під час практики студент має брати участь у підготовці учнів класу предметних олімпіад.
Читайте також:
|
||||||||
|