Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проведення позакласної роботи з фаху

 

Позакласну роботу з фаху слід розглядати в нерозривній єдності з усім навчально-виховним процесом як органічну частину заходів, спрямо­ваних на озброєння учнів основами наук і виховання в них наукового світогляду.

Проведення позакласної роботи з фаху здійснюється на основі за- гальнопедагогічних принципів, а також тих, що відбивають його особли­вість. Саме в проведенні різних позакласних заходів з фаху вчитель має найбільше можливостей розкрити діалектичний характер фахової дисцип­ліни, показати джерела її виникнення і рушійні сили її розвитку; наголосити на драматичних сторінках її історії, коли прогрес здобувався ціною справж­нього героїзму окремих учених.

Під позакласною роботою з фаху розуміють необов'язкові систе­матичні заняття учнів з вчителем в позаурочний час. Слід розрізняти два види позакласної роботи з фаху:

Ø робота з учнями, які відстають від інших у вивченні програмного матеріалу (додаткові позакласні заняття);

Ø робота з учнями, які проявляють до вивчення природничо-математичних дисциплін підвищений, порівняно з іншими, інтерес і здібності.

Тому студент з перших днів практики має виявляти прогалини в знаннях учнів, планувати і проводити заняття з слабовстигаючими учнями, усуваючи ці прогалини. При цьому слід дотримуватись таких положень:

1.Додаткові заняття доцільно проводити з невеликими групами невстигаючих (по 3-4 учні в кожній); ці групи учнів повинні бути достатньо однорідні як з точки зору прогалин, які є в знаннях учнів, так і з точки зору здібностей до навчання.

2. Слід максимально індивідуалізувати ці заняття.

3. Заняття з невстигаючими доцільно проводити не частіше одного разу в тиждень, закінчуючи заняття підсумковим контролем з виставленням оцінки за тему.

4. Необхідно постійно аналізувати причини відставання окремих учнів.

Для другого виду позакласної роботи з фаху — занять з учнями, які проявляють інтерес до вивчення дисциплін природничо-математичного циклу — характерні такі його форми:

1) предметні гуртки;

2) вікторини, конкурси, олімпіади;

3) вечори;

4) екскурсії;

5) предметні тижні.

У перші дні практики студент знайомиться з планами позакласної роботи вчителів-предметників і на їх основі заповнює розділ індивідуаль­ного плану "Позакласна робота з фаху", де планує проведення занять фахового гуртка, навчальних екскурсій. Якщо тиждень математики чи фізики або вечір заплановано в школі на період практики, то студент бере участь в його підготовці і проведенні.

Під час практики студент має брати участь у підготовці учнів класу предметних олімпіад.

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. I. Аналіз контрольної роботи.
  3. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  4. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. II. Організація і проведення спортивних походів
  7. II.ТЕОРЕТИЧНІ ПИТАННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  11. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  12. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.




Переглядів: 1607

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підведення підсумків педпрактики | Організація виховної роботи з класом

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.