Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Підведення підсумків педпрактики

Керівники педагогічної практики перевіряють звітну документацію студента-практиканта і оцінюють її. Розпорядженням декана факультету створюються комісії для захисту педпрактики і визначається дата захисту. На комісії студент захищає свій звіт з педагогічної практики. Враховуючи оцінки методистів і оцінку захисту звіту студентом, комісія виставляє оцінку студенту-практиканту за педпрактику.

Після захисту педпрактики студенти-практиканти беруть участь в науково-практичній конференції, на якій обмінюються досвідом, набутим під час проходження педагогічної практики.

8. Методичні поради по організації практики
і виконання студентами їх завдань

Підготовка до уроків

 

Студент, готуючись до уроку, повинен:

– розуміти місце уроку в системі уроків даної теми, чітко передбачати мету уроку;

– ознайомитись зі змістом навчального матеріалу даного уроку за підручником;

– аналізувати методичну та іншу педагогічну літературу;

– скласти розгорнутий план уроку;

– погодити план уроку з вчителем і методистом;

– написати розгорнутий конспект уроку (схему конспекту див. Додатку 2);

– за два дні до уроку погодити конспект з вчителем і дати на затвердження методисту.

Студент, у якого конспект уроку не затверджений методистом, не може бути допущений до уроку.

Студенти повинні також відвідувати уроки інших студентів, робити аналіз цих уроків і оцінювати їх (схему аналізу уроку і критерії оцінки уроків студентів див. Додаток 3).

Відвідані уроки слід обговорювати і вести протоколи такого обгово­рення.

Студент повинен самостійно виготовляти наочні посібники до уроків, в тому числі прилади, установки, моделі. На виставку до підсумкової конференції він подає ці вироби.

 


Читайте також:

  1. VІ. Підведення підсумків уроку
  2. ІІІ етап: Підбивання підсумків переговорів
  3. Крок 12. Підведення підсумків проектної діяльності
  4. ПІДБИВАННЯ ПІДСУМКІВ ПРАКТИКИ
  5. Підбиття підсумків в особових рахунках платників. Закриття особових рахунків
  6. Підбиття підсумків уроку
  7. Підбиття підсумків уроку
  8. Підбиття підсумків уроку
  9. Підбиття підсумків уроку
  10. Підведення до точки зміни інструмента G26.
  11. Підведення підсумків науково-дослідної практики
  12. Підведення підсумків педагогічної практики




Переглядів: 333

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Звітна документація | Проведення позакласної роботи з фаху

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.