Керівники педагогічної практики перевіряють звітну документацію студента-практиканта і оцінюють її. Розпорядженням декана факультету створюються комісії для захисту педпрактики і визначається дата захисту. На комісії студент захищає свій звіт з педагогічної практики. Враховуючи оцінки методистів і оцінку захисту звіту студентом, комісія виставляє оцінку студенту-практиканту за педпрактику.
Після захисту педпрактики студенти-практиканти беруть участь в науково-практичній конференції, на якій обмінюються досвідом, набутим під час проходження педагогічної практики.
8. Методичні поради по організації практики і виконання студентами їх завдань
Підготовка до уроків
Студент, готуючись до уроку, повинен:
– розуміти місце уроку в системі уроків даної теми, чітко передбачати мету уроку;
– ознайомитись зі змістом навчального матеріалу даного уроку за підручником;
– аналізувати методичну та іншу педагогічну літературу;
– скласти розгорнутий план уроку;
– погодити план уроку з вчителем і методистом;
– написати розгорнутий конспект уроку (схему конспекту див. Додатку 2);
– за два дні до уроку погодити конспект з вчителем і дати на затвердження методисту.
Студент, у якого конспект уроку не затверджений методистом, не може бути допущений до уроку.
Студенти повинні також відвідувати уроки інших студентів, робити аналіз цих уроків і оцінювати їх (схему аналізу уроку і критерії оцінки уроків студентів див. Додаток 3).
Відвідані уроки слід обговорювати і вести протоколи такого обговорення.
Студент повинен самостійно виготовляти наочні посібники до уроків, в тому числі прилади, установки, моделі. На виставку до підсумкової конференції він подає ці вироби.