МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||
Підбиття підсумків урокуУчитель. Фортепіанна творчість М. Лисенка поповнила репертуар виконавців вітчизняним матеріалом, дала імпульс для домашнього музикування, сприяла розвиткові камерно-інструментальної творчості та виконавства на Україні. У творчості В. Сильвестрова ми відчули наслідування кращих традицій української камерної музики. Бліцопитування · Що таке елегія? · Яким настроєм характеризується цей жанр? ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Дібрати твори образотворчого мистецтва, що відповідають характеру музики елегії. Учні виходять із класу під музичний супровід («Елегія» для скрипки і фортепіано М. Лисенка).
УРОК № 19 НОКТЮРН Мета уроку : Навчальна: поглибити знання учнів про творчість Ф. Шопена; учити учнів глибоко емоційно сприймати інструментальну (фортепіанну) музику, розуміти та інтерпретувати її зміст; дати визначення понять ноктюрн, віртуоз; Розвивальна: формувати відчуття ритму, навички кантиленного співу та інтерпретації непрограмної інструментальної музики; Виховна: прищеплювати учням зацікавленість творчістю Ф. Шопена, естетичний смак та співочу культуру під час виконання творів. Музичний матеріал: Ноктюрн сі мажор Ф. Шопена, «Ноктюрн» Е. Ґріґа, «Колиска майбуття» В. Дроботенко. Літературний матеріал: фрагмент поеми «Полтава» О. Пушкіна, фрагмент вірша Вс. Рождественського «Шопен». Наочні посібники: нотна хрестоматія; портрети Ф. Шопена, Е. Ґріґа; репро-дукція картини А. Куїнджі «Місячна ніч на Дніпрі»; схеми. Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія. Тип уроку: комбінований урок. ХІД УРОКУ Учні входять до класу під музичний супровід (Ноктюрн сі мажор Ф. Шопена). ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці) Мотивація навчальної діяльності Учитель.Поміж багатьох камерних жанрів є жанр, який відзначається особливою наспівністю, відображенням найтонших переживань людини. Саме із цим жанром мені хочеться познайомити вас сьогодні. Актуалізація опорних знань Бліцопитування · Які музичні жанри вам вже відомі? · Які вокальні твори ви знаєте? · Які симфонічні твори вам відомі? · Яка інструментальна музика вам запам'яталась? Складання схеми
ОСНОВНА ЧАСТИНА Читайте також:
|
||||||||||||
|