Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Підкреслюю моральний бік питання про спадкоємство, зазначаю, що складання заповіту не є традиційним для громадян України, але його наявність дозволяє запобігти багатьом проблемам та негараздам.

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1) Опрацювати текст підручника [§§ 191-195].

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаних параграфів.


УРОК № 40

Тема.Цивільно-правова відповідальність.

Мета:ознайомити учнів з особливостями і порядком притягнення до цивільно-правової відповідальності; розвивати вміння розв'язувати юридичні ситуації з використанням нормативно-правових актів; виховувати почуття відповідальності за свої дії та розуміння можливої відповідальності за завдану шкоду.

Основні поняття:джерело підвищеної небезпеки; дольова, солідарна та субсидіарна відповідальність.

Тип уроку:комбінований.

Структура уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

III. Вивчення нового матеріалу

1. Особливості цивільно-правової відповідальності.

2. Види цивільно-правової відповідальності та особливості цивільно-правової відповідальності неповнолітніх.

3. Відповідальність без вини.

IV. Закріплення нових знань і вмінь учнів

V. Підсумки уроку

VI. Домашнє завдання

ХІД УРОКУ

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II.АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Індивідуальне завдання.

Розподілити на дошці картки з визначенням різних ступенів родинних зв'язків за чергами спадкування відповідно до Цивільного кодексу України. Пропоновані варіанти: мати, син, дідусь, онук, брат, двоюрідна сестра, племінник, хрещений батько, кум, дружина тощо. Зважаючи на рівень підготовки класу і конкретного учня, який виконує завдання, попереджую про можливу наявність в пропонованому переліку осіб, які не належать до жодної з черг спадкування.

Термінологічно-цифрова розминка.

1) Дайте визначення понять «спадщина», «спадкоємець», «заповіт» тощо.

2) Наведіть юридичне значення цифр, з якими ви ознайомились на попередньому уроці: 1/2 (частина, яку отримує спадкоємець, що має право на обов'язкову долю спадщини), 6 (строк, протягом якого потрібно вступити у спадщину) тощо.

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

Особливості цивільно-правової відповідальності.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. ПІДСУМКИ
  3. III. підсумки уроку
  4. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  5. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  6. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  7. Iv. підсумки уроку
  8. Iv. підсумки уроку
  9. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  10. IV. Підсумок уроку
  11. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  12. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності




Переглядів: 751

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Цивільний кодекс України | Бесіда.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.