Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Підбиття підсумків уроку

Учитель. «Поетів, які співають», об'єднує повага до людської особистості. Російський бард Євген Бачурін сказав: «Мине час — і за бардівськими голосами майбутні покоління судитимуть про наш час, про наші біди й радощі, про наші жагучі проблеми і ставлення до них». А ми можемо з вами доповнити, що саме за голосами Висоцького та Окуджави майбутні покоління судитимуть про епоху кінця XX століття.

Бліц опитування

· Що таке авторська пісня, у чому полягає її феномен?

· Чим авторська пісня відрізняється від розважальної естрадної пісні?

· Чи можна вважати авторську пісню складовою культури?

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Дослідити творчість одного з відомих співаків-бардів.

Учні виходять із класу під музичний супровід («Місто золоте» Б. Гребенщикова).

УРОК № 7 СУЧАСНІ ВОКАЛЬНІ ЖАНРИ (ЕСТРАДНА ПІСНЯ)

Мета уроку:

Навчальна: на прикладах українських народних пісень у виконанні артистів естради акцентувати увагу на народних джерелах української популярної музики; ознайомити учнів із творчістю В. Івасюка, С. Ротару; закріпити розуміння учнями поняття аранжування;

Розвивальна: формувати відчуття ритму, навички виконання естрадної пісні;

Виховна: прищеплювати учням зацікавленість творчістю українських естрадних співаків, естетичний смак та співочу культуру.

Музичний матеріал: «Червона рута» В. Івасюка, «Кашалотик» Р. Паулса. Наочні посібники: нотна хрестоматія; портрети В. Івасюка, Р. Паулса, С. Ротару.

Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований урок.

ХІД УРОКУ

Учні входять до класу під музичний супровід («Червона рута» В. Івасюка).

ВСТУПНА ЧАСТИНА. Організаційний момент. Повідомлення теми, мети, завдань уроку (теми семестру та уроку написані на дошці)

Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Кожна епоха має свої пісні — за ними можна зрозуміти, чим жили люди, про що мріяли, на що сподівались. Пісні бувають різні: ліричні, патріотичні, розважальні, авторські, естрадні.

Саме про естрадну пісню ми поговоримо сьогодні на уроці. Актуалізація опорних знань

Бліц опитування

· Які пісенні жанри вам відомі?

· Яку роль народні пісні відіграють у творчості композиторів?

ОСНОВНА ЧАСТИНА


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  3. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  4. III. підсумки уроку
  5. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  6. Iv. підсумки уроку
  7. Iv. підсумки уроку
  8. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  9. IV. Підсумок уроку
  10. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  11. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  12. V. ПІДСУМКИ УРОКУ




Переглядів: 1154

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Слухання музики | Розповідь учителя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.