Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Підбиття підсумків уроку

Учитель. Музика — це душа поезії. У романсі вона допомагає краще зрозуміти поетичне слово, але водночас робить його як більш глибоким, так і більш зрозумілим. І я сподіваюсь, що ваші серця розкрились назустріч такій чудовій музиці!

Експрес-тестування

1. Романс — це:

а) вокальний твір для голосу з інструментальним супроводом;

б) великий віртуозний музичний твір для соліста з оркестром;

в) музичний твір для виконання голосом без слів у супроводі му-зичного інструмента.

2. Автор пісні «Диво-осінь» — це:

а) А. Олєйнікова; б) Г. Гладков; в) М. Глінка.

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Обрати вірш, в якому оспівується природа, та поміркувати над тим, якою має бути музика до нього.

Учні виходять із класу під музичний супровід («Диво-осінь» А. Олєйникової).

УРОК № 4 РОМАНС ТА ЙОГО РІЗНОВИДИ (СЕРЕНАДА)

Мета уроку :

Навчальна: зосередити увагу учнів на ліричних образах у творчості Ф. Шуберта та їх єднанні з образами ліричної поезії поетів-романтиків; поглибити знання учнів про творчість Ф. Шуберта; закріпити розуміння учнями понять музичний образ, серенада;

Розвивальна: формувати в учнів вміння виразно і творчо втілювати емоційно-образний зміст музичного твору у процесі його виконання, обґрунтовувати своє емоційно-естетичне ставлення до музичних образів;

Виховна: прищеплювати учням зацікавленість творчістю композиторів-романтиків, зокрема Ф. Шуберта, естетичний смак.

Музичний матеріал: «Іспанська серенада» X. Малатса, «Серенада» Ф. Шуберта, «Диво-осінь» А. Олєйникової.

Наочні посібники: нотна хрестоматія; портрети X. Малатса, Ф. Шуберта; репродукція картини Караваджо «Лютніст»; кросворд.

Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія. Тип уроку: комбінований урок.

ХІД УРОКУ:

Учні входять до класу під музичний супровід («Диво-осінь» А. Олєйникової).

ВСТУПНА ЧАСТИНА Організаційний момент Повідомлення теми, мети, завдань уроку(теми семестру та уроку написані на дошці)


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  3. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  4. III. підсумки уроку
  5. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  6. Iv. підсумки уроку
  7. Iv. підсумки уроку
  8. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  9. IV. Підсумок уроку
  10. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  11. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  12. V. ПІДСУМКИ УРОКУ




Переглядів: 1270

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розповідь учителя | Мотивація навчальної діяльності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.