МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Приблизна схема щоденника психолого-педагогічних спостережень студента-практикантаТитульна сторінка 1. Прізвище, ім'я, по батькові студента __________ 2. Факультет ___курс _____група______ 3. Школа_____ _______ ______клас 4. Дата проходження практики. Перша сторінка Прізвища: а) директори школи; б) класного керівника; в) завуча школи з навчально-виховної роботи; г) вчителя-предметника. Прізвища: а) керівника групи практикантів; б) методиста за фахом; в) методиста з педагогіки; г) консультанта з психології. Друга сторінка Склад класу, за яким закріплений практикант і розміщення учнів за партами: Прізвища учнів, розміщених в першому ряді (зліва направо)___________ в другому ряді________________________ в третьому ряді________________________ в четвертому ряді_______________________ Така схема допоможе швидше запам'ятати прізвища учнів. Третя сторінка Розклад занять класу, за яким закріплений практикант.
Четверта сторінка щоденника Записи рекомендується робити за схемою:
Приблизна схема звіту практиканта 1. Загальні відомості про місце і час проведення практики. 2. Виконання індивідуального плану практиканта. 3. За якими розділами шкільного курсу проведені уроки і в яких класах. 4. Що саме зроблено практикантом і які методичні розробки і дидактичні матеріали передані в предметний кабінет школи. 5. Які труднощі зі спеціальної підготовки виникали у практиканта в процесі проведення уроків і чим вони обумовлені. 6. Розкрити зміст роботи, проведеної в допомогу класному керівнику. Чи брав участь в роботі педради і методичної секції за спеціальністю. 7. Вказати напрями, зміст і форми виховної роботи з класом, активом класу, батьками, індивідуальної роботи з учнями. 8. Побажання щодо поліпшення педагогічної практики студентів.
Зразок конспекту залікового уроку
Урок української мови (8 клас) Тема: Діалог. Розділові знаки при діалозі Мета: надати знання про діалогічне (полілогічне) мовлення; виробляти вміння складати діалоги; розвивати пунктуаційну пильність при оформленні діалогів; виховувати любов до слова Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу Обладнання: підручник “Українська мова” 8-9 клас /За ред. К.В. Черкаської. – К., 1993 рік. Вправи, індивідуальні карти. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|