МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Приблизна схема щоденника психолого-педагогічних спостережень студента-практикантаТитульна сторінка 1. Прізвище, ім'я, по батькові студента __________ 2. Факультет ___курс _____група______ 3. Школа_____ _______ ______клас 4. Дата проходження практики. Перша сторінка Прізвища: а) директори школи; б) класного керівника; в) завуча школи з навчально-виховної роботи; г) вчителя-предметника. Прізвища: а) керівника групи практикантів; б) методиста за фахом; в) методиста з педагогіки; г) консультанта з психології. Друга сторінка Склад класу, за яким закріплений практикант і розміщення учнів за партами: Прізвища учнів, розміщених в першому ряді (зліва направо)___________ в другому ряді________________________ в третьому ряді________________________ в четвертому ряді_______________________ Така схема допоможе швидше запам'ятати прізвища учнів. Третя сторінка Розклад занять класу, за яким закріплений практикант.
Четверта сторінка щоденника Записи рекомендується робити за схемою:
Приблизна схема звіту практиканта 1. Загальні відомості про місце і час проведення практики. 2. Виконання індивідуального плану практиканта. 3. За якими розділами шкільного курсу проведені уроки і в яких класах. 4. Що саме зроблено практикантом і які методичні розробки і дидактичні матеріали передані в предметний кабінет школи. 5. Які труднощі зі спеціальної підготовки виникали у практиканта в процесі проведення уроків і чим вони обумовлені. 6. Розкрити зміст роботи, проведеної в допомогу класному керівнику. Чи брав участь в роботі педради і методичної секції за спеціальністю. 7. Вказати напрями, зміст і форми виховної роботи з класом, активом класу, батьками, індивідуальної роботи з учнями. 8. Побажання щодо поліпшення педагогічної практики студентів.
Зразок конспекту залікового уроку
Урок української мови (8 клас) Тема: Діалог. Розділові знаки при діалозі Мета: надати знання про діалогічне (полілогічне) мовлення; виробляти вміння складати діалоги; розвивати пунктуаційну пильність при оформленні діалогів; виховувати любов до слова Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу Обладнання: підручник “Українська мова” 8-9 клас /За ред. К.В. Черкаської. – К., 1993 рік. Вправи, індивідуальні карти. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
|