МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Приблизний зміст індивідуальногоплану студента-практиканта: І. ОРГАНІЗАЦІЙНА РОБОТА а) ознайомлення з розробками в кабінеті педагогіки, психології і на кафедрі методики викладання предмету; б) інструктаж в університеті з питань організації і проведення педагогічної практики; в) знайомство зі школою, керівництвом школи, вчителями школи; г) ознайомлення зі складом класу, за яким закріплений студент; д) ознайомлення з календарним планом вчителя-предметника і з планом виховної роботи класного керівника, школи; е) ознайомлення з оформленням і веденням класного журналу, особистих справ, щоденників учнів і т.п. II. НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНА РОБОТА а) відвідування уроків вчителів-предметників (вказати теми, дату); б) проведення пробних уроків (вказати теми, дату); в) відвідування пробних уроків практикантів (вказати клас, дату); г) проведення уроків, згідно календарному плану вчителя. III. ПОЗАКЛАСНА РОБОТА ПО ПРЕДМЕТУ а) планування роботи учнів на пришкільній дослідницькій ділянці (в кабінеті, музеї і ін.); б) проведення з учнями додаткових занять ( у міру їх необхідності) протягом всієї практики і т.п; в) проведення занять гуртка, факультативу.
IV. ВИХОВНА РОБОТА а) проведення виховних годин (вказати теми, форму проведення); б) організація випуску стінгазети, рукописних журналів, літопису класу; в) організація учнів на суспільно-корисну працю (суботники і т.д.); г) культпоходи в кінотеатр (вказати назву фільму), театр, на концерт, в цирк і т.д.; д) організація екскурсій з учнями (вказати об'єкт); е) підготовка вечора (назвати тему); ж) проведення диспуту (вказати тему); з) підготовка до проведення літературно-музичної вітальні “Світ моїх захоплень”; і) організація класних батьківських зборів і т.п.; к) відвідування сімей учнів (вказати прізвище, ім'я); л) організація виставки “Цьому я навчився в сім'ї”; м) робота з активом класу, учкомом (вказати конкретно). V. ВИКОНАННЯ ЗАВДАННЯ З ПСИХОЛОГІЇ IV курс а) вивчення особистості учня; б) складання психолого-педагогічної характеристики учня. V курс а) вивчення колективу; б) складання психолого-педагогічної характеристики колективу. VI. МЕТОДИЧНА І СУСПІЛЬНА РОБОТА а) відвідування засідань предметно-методичної комісії і засідань педагогічної ради, методичних семінарів; б) відвідування засідань батьківського комітету; в) вивчення шкільної документації і ознайомлення з матеріалами досвіду навчально-виховної роботи вчителів школи.
Читайте також:
|
||||||||
|