Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Г) вироблення творчих навиків.

9. Головний засіб міжособового спілкування – це:

а) жестикуляція;

б) виразний погляд;

в) мова;

г) комунікабельність.

10. За своїми наслідками конфлікти бувають:

а) деструктивні;

б) конструктивні;

в) нейтральні;

г) конструктивні, деструктивні;

д) конструктивні, деструктивні, нейтральні.

11. У перекладі з грецького педагогіка означає:

а) повторення;

б) відтворення;

в) управління;

г) закріплення;

д) дітоводіння.

12. Покарання – це:

а) спосіб дії на вихованця з метою припинити його негативні дії;

б) метод виховання, що виявляється у формі вимоги;

в) прохання, стимулювання;

г) управління діяльністю учня за допомогою різноманітних вправ, що повторюються.

 

|Варіант 3

1. Особлива властивість особливим способом організованої матерії, суть якої полягає у відображенні реальної дійсності, називається:

а) психікою;

б) свідомістю;

в) мозковою діяльністю;

г) мисленням.

2. Розділ психології, який займається розробкою нових методів дослідження для більш глибокого вивчення реальності – це:

а) експериментальна психологія;

б) соціальна психологія;

в) генетична психологія;

г) диференціальна психологія;

д) порівняльна психологія.

3. До основних видів мислення відносять:

а) аналіз, синтез, порівняння, абстрагування, узагальнення, конкретизацію, класифікацію і категоризацію;

б) наочно-дієве, наочно-образне, словесно-логічне, абстрактно-логічне;

в) поняття, думки, висновки;

г) індукцію і дедукцію.

4. Якщо темперамент характеризується високою швидкістю нервових процесів, спрямованих назовні, і високою стабільністю емоцій, то це:

а) інтроверт;

б) флегматик;

в) сангвінік;

г) меланхолік.

5. Вид пам’яті, при якому перш за все зберігаються і відтворюються пережиті людиною почуття, відомий як пам'ять:

а) наочно-образна;

б) феноменальна;

в) емоційна;

г) словесно-логічна.

6. Якого виду уяви немає:

а) мимовільної;

б) довільної;

в) фантазії;

г) спрямованої;

д) творчої?

7. Безконфліктний розвиток соціальної групи, трудового колективу, особи (позначте хибну відповідь):

а) можливий;

б) неможливий;

в) сприяє найбільш швидкому зростанню її успіхів;

г) відповідає інтересам суспільства.

8. Процес, в якому людська істота з певними біологічними задатками набуває властивостей, необхідних для життєдіяльності в суспільстві, – це:

а) демократизація;

б) актуалізація;

в) самореалізація;

г) ідеалізація;

д) соціалізація.

9. НЕ є стилями керівництва:

а) авторитарний;

б) демократичний;

в) дипломатичний;

г) харизматичний;

д) ліберальний.

10. Сім’я, шкільний клас, студентська група, трудовий колектив – це перелік:

а) малих соціальних груп;

б) вторинних соціальних груп;

в) умовних соціальних груп.

11. Об’єктом педагогіки є:

а) психологічні особливості особи;

б) методи педагогічного дослідження;

в) педагогічний процес;

г) вчення про принципи побудови теорії.

12. Метод навчання, коли учитель, спираючись на знання і досвід учнів, за допомогою питань підводить їх до засвоєння нових знань, називається:

а) розповіддю;

б) поясненням;

в) лекцією;

г) бесідою.


Читайте також:

  1. VI. Проведення вступних екзаменів, фахових випробувань та творчих конкурсів
  2. Аналіз основних програмових завдань щодо обчислювальних навиків.
  3. Визначення довжини просування забою за один цикл і комплексна норма вироблення.
  4. Визначення норм вироблення по технологічних операціях.
  5. Використання у мові словотворчих моделей для творення нових назв
  6. Вироблення навичок швидкого читання
  7. Вироблення педагогічної техніки.
  8. Вироблення політичних напрямів
  9. Вироблення початкових уявлень про речення і його будову
  10. Вироблення системи читання.
  11. Вироблення стратегії фірми
  12. Вироблення та реалізація раціональних управлінських рішень.




Переглядів: 524

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіант 2 | ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ СЛОВНИК

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.