Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ

ОБЧИСЛЮВАЛЬНА ТЕХНІКА

для підготовки молодших спеціалістів

за спеціальністю5.07010602 «Обслуговування і ремонт

автомобілів і двигунів»

 

 

денної форми навчання

 

.

 

 

Конспект лекцій рекомендован цикловою комісією природничо-наукових дисциплін Протокол № __ від "__" _____________ 20_ р. Голова комісії _____________ Гречанюк С.М.

 

 

20_

 

Програму розробив викладач 2-ї категорії:

 

________________ Карпов Ю.О.

(підпис)

 

 

 

Мета:надання знань з теоретичних засад і принципів побудови сучасних обчислювальних машин, основ і прикладних систем програмування, формування вмінь орієнтуватись у складній комп'ютерній мережі.

Завдання:вивчення теоретичних основ обчислювальної техніки та характеристик комп'ютерної техніки, архітектури, технологічного забезпечення комп'ютерних систем, алгоритмізації, програмування та моделювання, систем оброблення економічної та технічної інформації, методів запровадження діалогу в процесі розв'язання конкретних завдань.

Предмет:система засобів автоматизованого збирання, оброблення, використання і передавання економічної та технічної інформації.

Знання цієї дисципліни забезпечує студентам користування комп'ютером при виконанні завдань з фундаментальних і фахових дисциплін, курсовому проектуванні, подальшій практичний діяльності на виробництві; базується на знаннях, одержаних при вивчені дисциплін „Основи інформатики", „Математики", „Англійська мова".

Суть дисципліни полягає у тому, що в ній вивчається будова і принципи роботи ЕОМ, основи і технологія програмування на мові Pascal, операційна система Windows, текстова обробка, системи програмування, побудова баз даних, робота з електронними таблицями графічні засоби ЕОМ, основні поняття сучасних технологій обробки інформації .

Освоєння цих знань і є завданням курсу. Курс передбачає формування таких теоретичних і практичних вмінь і навичок:

- використовувати одну з операційних систем;

- користування текстовим редактором;

- користування табличним редактором;

- створення баз даних;

- користування одним з графічних редакторів;

- використовувати одне з інтегрованих середовищ програмування;

- використовувати один з спеціалізованих пакетів програм;

- мати уявлення про комп'ютерні мережі та Internet.
Студенти повинні вміти:

Послуговуючись програмними матеріалами із застосування ПЕОМ,

нормативними матеріалами, звітними і плановими даними:

- працювати з клавіатурою ПЕОМ у заданій програмі, складати алгоритм розв'язання технічних задач на ПЕОМ;

- працювати з програмним забезпеченням з формування текстів і даних для обліково-планових і розрахункових документів виробничо-фінансової діяльності;

- застосовувати пакети прикладних програм для виконання обліково-обчислювальних, технічних і економічних розрахунків;

- створювати та коригувати базу даних, працювати в мережі Internet для забезпечення автоматизації технічного процесу.

Форми поточного контролю - тести за темами, самостійні завдання, лабораторні роботи, контрольна робота.

Форма підсумкового контролю - залік.

 

 


Читайте також:

  1. Звіт. Службова записка. Рапорт
  2. І. Пояснювальна записка
  3. Інструкція та пояснювальна записка
  4. Методична записка
  5. ПЗ - пояснювальна записка
  6. Пояснювальна записка
  7. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
  8. Пояснювальна записка
  9. Пояснювальна записка
  10. Пояснювальна записка
  11. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
  12. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА




Переглядів: 634

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція №13. Пневмовакуумне формування. Сутність методу формування. | ЛІТЕРАТУРА

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.