Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ми вирішили скрізь іти за природою, і як та проявляє свої сили одна за одною, так і ми повинні йти за послідовним порядком розвитку розумових здібностей.

Я.А. Коменський

Корисно знати

*** Гуманістична традиція (прагнення до возвеличення людини, найбільш повного втілення в ній людської суті) своїми коріннями сягає глибинних витоків нашого часу. Вона висвітлюється в роботах Протагора («міра всіх речей -людина»), Сократа, Платона, Аристотеля; римських мислителів: Плутарха, Сенеки та ін.

Розквітом гуманізму ознаменувалася Епоха Відродження: Томас Мор, Томмазо Кампанелла, Роберт Оуен, Сірано де Бержерак, Франсуа Рабле, Ян Амос Коменський та ін.

Пізніше до цієї плеяди долучились: Мішель Монтень, Жан-Жак Руссо, Йоган Песталоцці, Лев Толстой (гуманістичні ідеї вільного виховання та ін.); Януш Корчак та Василь Сухомлинський (ключ до відданості, до серця); сучасні педагоги-новатори: Шалва Амонашвілі (гуманно-особистісна технологія), Олександр Захаренко (благородне служіння на благо дитини та вчителя) та ін.

«Вихователь є художником; школа – майстернею, де з грубого куска мармуру виникає подібність божества».

К.Д. Ушинський

Педагогічні ідеї та праці педагога-класика К.Д. Ушинського

Педагогічні ідеї, погляди педагога Праці
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   
   

(Можна скласти таблицю з педагогічних ідей та праць будь-якого педагога-класика (Я.А. Коменський, Дж. Локк, Ж.-Ж. Руссо, Й.Г Песталоцці, Й.Ф. Гербарт, Ф.-А. Дістервег, К.Д. Ушинський та ін.).


Читайте також:

  1. III.Цілі розвитку особистості
  2. III.Цілі розвитку особистості
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  5. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  6. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  7. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  8. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  9. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  10. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  11. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  12. Аналіз динаміки розвитку фабрик програм




Переглядів: 426

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 1. Предмет педагогіки. Її виникнення та становлення | Тема 2. Основні педагогічні поняття. Педагогіка та інші науки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.