МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Індія після Першої світової війни.Індія під час Другої світової війни. Антиколоніальні виступи в 30-х роках. Друга акція громадської непокори. Перша акція громадської непокори. Індія після Першої світової війни. ТЕМА: Індія в 1918-1945 роках ЛЕКЦІЯ № 6.
Для Індії, як і для багатьох інших країн Азії, період після Першої світової війни позначився переходом від діяльності порівняно нечисленних національно-патріотичних груп до масового національно-визвольного руху. Упродовж світової війни Індійський національний конгрес (ІНК) неодноразово звертався до англійських влад зі зверненнями, в яких на тлі запевнень у лояльності індуського населення колонії, індуські та мусульманські організації висловлювали надії на те, що після закінчення війни метрополія поліпшить становище корінного населення Індії. У листопаді 1918р., звертаючись з вітальною телеграмою з нагоди закінчення війни, ІНК черговий раз нагадав про свої прохання. Перші роки після закінчення світової війни були періодом тісного співробітництва між Індійським національним конгресом та Мусульманською лігою. Ще в кінці 1915 р. на спільній сесії ІНК та Мусульманської ліги в Бомбеї лідери мусульман та індусів узгодили єдину програму реформ, які вимагалися від англійців. Для кращої координації зусиль, спрямованих на досягнення незалежності, вирішено проводити сесії обох національно-патріотичних організацій одночасно і в одному місці. Згодом узгоджено параметри взаємних поступок у питаннях виборів до провінційних парламентів. Упродовж 1918-1922 років, поступово втрачаючи самостійність, Мусульманська ліга все більше переходила на позиції запропоновані ІНК. Англійці не мали наміру суттєво лібералізувати свій режим у колонії. 6 липня 1918р. оприлюднено доповідь комісії Монтегю-Челмсфорда про перспективи передачі частини владних повноважень у провінціях представникам місцевого населення та поступову підготовку до створення окремого уряду Індії. Через те, що досить поміркований проект запропонованих змін не торкався основ англійського панування в колонії, надзвичайна сесія ІНК в Бомбеї засудила англійські пропозиції. Водночас на тому ж зібрані частина членів Конгресу, заявивши про своє бажання співпрацювати з англійцями, вийшла зі складу організації. Розкольники створили власну організацію "Індійська ліберальна федерація". Здійснення реформи Монтегю-Челмсфорда стало рубіжною межею між радикальним та консервативним напрямками в ідеології Конгресу та Мусульманської ліги. Тим часом у країні стихійно розпочалися антианглійські виступи. Демонстрації та стихійні страйки відбулися в Делі, Калькутті, Амрітсарі, Бомбеї, Лахорі та Ахмадабаді. У березні 1919 р. Індійська законодавча рада прийняла закон Роулетта, що дозволяв використовувати для боротьби з антиурядовим рухом в Індії надзвичайні суди. Як засіб боротьби з колоніальною адміністрацією Махатма Ганді запропонував створити лігу "Сатьяграха" ("Міцність у вірі"), члени якої декларували відмову від насильницьких засобів боротьби. Надалі ідеологією цілого національного руху Індії стала філософія пасивного супротиву. У свою чергу, лідери мусульманської громади Індії продовжували започаткований ще до Першої світової війни халіфатистський рух. У серпні 1919р. в Лакхнау відбулася перша загальнонаціональна халіфатистська конференція. На ній було створено Всеіндійський халіфатистський комітет. Однією з популярних форм руху була "хіджра" — масовий вихід мусульман у сусідні ісламські країни.
Читайте також:
|
||||||||
|