МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Можливі несправності системи мащення та способи їх усунення.Можливі несправності системи мащення, що порушують її працездатність, визначають за зовнішніми ознаками: різкому падінні тиску масла або невідповідності тиску масла технічним вимогам. Найнебезпечніші несправності, які супроводжуються раптовим падінням тиску масла в системі. В цьому випадку двигун необхідно терміново зупинити. Знов запускати його можна тільки після виявлення і усунення несправності. Найвіроїтніші причини раптового падіння тиску — витікання масла, несправність масляного насоса, руйнування шестірні приводу. Коли тиск масла відрізняється від нормального, необхідно в першу чергу перевірити справність штатного манометра, звіривши його показання з показаннями контрольного. При зниженому тиску необхідно перевірити рівень масла. Якщо при експлуатації рівень не знижується, тобто немає потреби періодичного доливання масла в картер двигуна, то зниження тиску може бути викликане розрідженням масла охолоджуючою рідиною або паливом; це потрібно перевірити. Охолодна рідина може потрапити в систему мащення через негерметичне ущільнення гільзи циліндра в нижній її частині, зруйновані прокладки головок циліндрів, а також через раковини і тріщини в блоці і головках циліндра, що можуть сполучити сорочку охолодження з порожнинами для штанг газорозподільного механізму. Паливо може потрапити в систему мащення через негерметичні ущільнення секцій паливного насоса високого тиску або форсунки при непрацюючому циліндрі. При нормальному рівні масла і температурі охолодної рідини слід перевірити положення крана масляного радіатора на центрифузі. Якщо кран відкритий, то низький тиск масла може бути викликаний заїданням зливного клапана центрифуги у відкритому положенні, поломкою пружини або заїданням у відкритому положенні клапана системи мащення (диференціального) або запобіжного клапана нагнітальної секції масляного насоса, забрудненням сітки маслоприймача, зношеністю деталей масляного насоса. Порушення працездатності системи мащення може бути викликане і непрямими причинами, які не пов'язані з несправностями її складових частин. Наприклад, якщо відразу після запуску холодного двигуна в системі встановиться нормальний тиск, а у міру нагрівання він знижується, то це свідчить про посилене витікання масла в зазори зношених сполучень шатунних і корінних підшипників колінчастого і розподільного валів, втулок коромисел клапанів і їх осей. При надто високому тиску слід перевірити в'язкість масла і при підвищеній в'язкості замінити його. Перевірити, чи немає заїдання диференціального клапана в закритому положенні.
Читайте також:
|
||||||||
|