Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Правила управлінської діяльності

Ефективність управлінської діяльності забезпечується дотриманням певних правил:

— Простота структури управління.

— Прозорість цілей та завдань управління.

— Мінімальна кількість проміжних ланок.

— Невеликий штат управлінської команди.

— Ідентифікація особистих інтересів працівників з успіхом загаль­ної справи.

— Чітка система розрахунків, обліку, витрат та прибутків.

— Планування персональної кар'єри.

— Гнучкість вертикальних та горизонтальних зв'язків та ін.

Протиріччя в управлінні закладом освіти

Основними внутрішніми рушійними силами розвитку управління виступають протиріччя в управлінській діяльності, а саме:

— між необхідністю комплексної, взаємопов'язаної реалізації усіх функцій управління, усіх компонентів управлінської діяльності і невмінням керівника це робити;

— між прагненням керівника виконати одночасно всі функції і необхідністю виокремити головну ланку та реалізувати її пер­шочергово;

— між прагненням керівника управляти всім безпосередньо самому і неможливістю охопити всі ланки системи;

— між звичкою використовувати конкретні, опрацьовані методи та форми діяльності та необхідністю їхнього оновлення та оп­тимального поєднання;

— між природнім бажанням керівника мати додаткові фінансові, кадрові, матеріальні ресурси та необхідністю обмежуватись на­явними.


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. II. Правила щодо аргументів.
  8. III. Мотивація навчальної діяльності
  9. III. Мотивація навчальної діяльності
  10. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  11. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  12. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності




Переглядів: 398

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принцип цілісного погляду на людину | Проблеми управління

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.