Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проблеми управління

Протиріччя в управлінні породжують проблеми та відповідно цілі та завдання діяльності керівника школи. Ю. А. Конаржевський [19] виокремлює наступні:

Проблема 1. Несформованість педагогічних колективів як колективів

однодумців.

Управлінська мета: сформувати цілісний педагогічний колектив однодумців на основі системи цінностей та спільної діяльності.

Проблема 2. Модернізації шкільного управління та формуванню колективу однодумців протидіє відсутність демократичних начал в на­вчальному закладі та управлінні ним.

Управлінська мета: демократизувати на усіх рівнях шкільне життя та управління ним.

Проблема 3. Демократизація шкільного життя та управління немож­лива без гуманізації стосунків, їх діалогічної основи.

Управлінська мета: гуманізувати стосунки на усіх рівнях системи.

Проблема 4. Переходу школи в режим розвитку протидіє відсутність творчої активності педагогів.

Управлінська мета: створити атмосферу творчої активності.

Проблема 5. Подальший розвиток школи гальмує відсутність ціле­спрямованої системи щодо створення та засвоєння нових педагогічних технологій.

Управлінська мета: здійснити переведення навчально-виховного процесу на нові технології, які б відповідали завданням оновлення школи.

Проблема 6.Подальшому удосконаленню управління заважа­ють застарілий зміст управлінських функцій та форми і методи їх реалізації.

Управлінська мета: привести функції управління у відповідність до нових завдань управління.

Проблема 7. Відсутність фокусування управління на питаннях якості.

Управлінська мета: розробити комплексну програму управління якістю.

Проблема 8.Вище означені проблеми не будуть розв'язані без фор­мування внутрішньошкільної культури.

Управлінська мета: спрямувати управлінську діяльність на форму­вання та всебічний розвиток культури організації.

Система методів управління

Методи управління це сукупність способів здійснення функ­цій управління, які забезпечують досягнення встановлених цілей та результатів.

Система методів, обраних керівником, зумовлює:

• якість системи управління в цілому;

• якість керованої організації та показників діяльності.

Відтак, важливо удосконалювати та оновлювати арсенал методів управління.


Читайте також:

  1. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  2. ERP і управління можливостями бізнесу
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  5. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  6. III. Проблеми репатріації експатріантів
  7. ISO9000. Як працює система управління якістю
  8. Oracle Управління преміальними
  9. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  10. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  11. А. Видання прав актів управління
  12. Автоматизація управління діяльністю готелю




Переглядів: 342

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Правила управлінської діяльності | Класифікація методів управління

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.