Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Класифікація методів управління

1. Методи організаційно-стабілізуючого впливу:

регламентування — розподіл функцій, обов'язків, повнова­жень;

• нормування — встановлення норм робіт, чисельності персоналу, витрат;

• інструктування — уточнення завдань; ознайомлення з обстави­нами, особливостями діяльності;

• оргпроектування — розробка проектів раціоналізації діяльності, структури організації і тому подібне.

2. Методи організаційно-технологічного впливу (для встановлення взає­модії, узгодження діяльності, зусиль):

• планові;

• програмні;

• мережеві;

• алгоритмічні.

3. Методи організаційно-розпорядницького впливу:

• розпорядження;

• вказівка;

• наказ;

• директива.

4. Методи вирішення функціональних задач:

• методи аналізу;

• методи планування;

• методи організовування;

• методи контролювання;

• методи регулювання та коригування.

5. Методи творчої праці:

• мозкова атака;

• дискусія;

• метод сценаріїв;

• методи ділових, імітаційних та інших ігор.

6. Соціально-психологічні методи управління:

• заохочення;

• переконання;

• критика;

• навіювання;

• пропаганда і агітація;

• метод «мовних трюків»;

• особисті приклади;

• бесіди.

7. Методи самоуправління:

планування професійної кар'єри;

• самоорганізація;

• рефлексія;

• саморегуляція;

• самоменеджмент;

• методи психічного захисту (самовладання, самозаспокоєння).

Концептуальний підхіддо управління

Успіх будь-якої організації залежить на 80% від якості управління нею. Успіх управління залежить від реалізації концептуальних основ керівництва. Відомі автори класичних підручників з менеджменту Майкл Мескон, Майкл Альберт, Франклін Хедоурі, Пітер Дойль, Девід Бодді, Роберт Пейтон та інші визнають менеджмент як теорію і практику ефективного управління та виокремлюють три основні підходи" до його концепції: процесний, системний та ситуаційний. Тлумачні словники дають такі визначення поняття «концепція» (від лат. conceptio— сприйняття): це система поглядів на певне явище; спосіб розуміння, тлумачення якихось явищ; основна ідея будь-якої теорії. Таким чином, можна виділити три відповідні концепції управління, в тому числі йосвітнього, які відрізняються основною ідеєю, способом організації та змістом управлінської діяльності: процесуальне, системне та ситуаційне управління:

1. Процесний підхід розглядає управління як безперервну серію взаємопов'язаних функцій.

2. Системний підхід ґрунтується на теорії систем.

3. Ситуаційний підхід концентрується на тому, що ефективність ме­тодів управління зумовлюється конкретними ситуаціями.


Читайте також:

  1. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  2. ERP і управління можливостями бізнесу
  3. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  4. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  5. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  6. ISO9000. Як працює система управління якістю
  7. Oracle Управління преміальними
  8. V. Класифікація і внесення поправок
  9. V. Класифікація рахунків
  10. А. Видання прав актів управління
  11. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  12. Автоматизація управління діяльністю готелю




Переглядів: 342

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проблеми управління | Концепція процесного підходу до управління

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.