МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Порівняння традиційного та інноваційного підходів до регулюванняРекомендації щодо раціонального управління: 1. Управляйте цілями. 2. Розробляйте довгострокові плани (більш ніж на рік). 3. Використовуйте щоденник. 4. Використовуйте плани на день. 5. Розподіліть пріоритети у переліку того, що потрібно зробити. 6. Створіть особистий та колективний профіль витрачання часу. 7. Заплануйте час (близько 20 % щоденно) для незапланованого. 8. Не захоплюйте для роботи особистий час. 9. Час краще відстежувати, ведучи його облік. 10. Розрізняйте невідкладність та важливість. 11. Визначайте собі кінцеві строки. 12. Поставте на стіл годинник. 13. Поєднайте схожі завдання та виконуйте їх разом. 14. Навчіться швидкісному читанню. 15. Використовуйте кошик для непотрібних паперів, не складайте їх. 16. Стандартизуйте рутинну та дрібну роботу. 17. Тримайте свої папери та пошту розсортованими, розкладеними за важливістю, обробленими та розподіленими за каналами секретарем чи помічником. 18. Розвивайте та переглядайте систему діловодства; 19. Звільніть поверхню столу. 20. Киньте портфель на роботі. 21. Використовуйте тиху годину (годину відпочинку, релаксації). 22. Не робіть нічого з того, що ви можете доручити іншим. 23. Уникайте прагнення до досконалості. 24. Позбавте себе дрібниць. 25. Доручайте підлеглим завдання виконувати повністю. 26. Протестуйте делегування знизу вгору. 27. Введіть у практику «незнання» всіх відповідей. 28. Використовуйте переліки питань «для обговорення». 29. Використовуйте для координації зустрічі зі штабом. 30. Складіть план впровадження нового та керуйте змінами. 31. Стимулюйте командну роботу. 32. Зробіть таблички та графіки дзвінків і відвідувань. 33. Будьте щирими, кажучи: «Вибачте, я зайнятий». 34. Втягніть відвідувача в роботу. 35. Навчіться швидко закінчувати зустріч. 36. Дозвольте собі не прагнути знати все. 37. Розробіть та використовуйте проектні контрольні карти. 38. Заохочуйте результат, а не дію. 39. Уникайте надмірного контролю. 40. Закінчуйте те, що почали. 41. Всебічно використовуйте час поїздки, чекання. 42. Використовуйте для себе примітки «Подумати!». 43. Робіть повідомлення короткими і простими. 44. Обмежте надмірні комунікації та зустрічі. 45. Поставте тимчасові обмеження пунктам розпорядку дня. 46. Скорочуйте збори. Не відволікайтеся від розпорядку дня. Починайте та закінчуйте наради вчасно. 47. Дотримуйтеся послідовності (тематики) нарад. Питання удосконалення змісту управлінської діяльності та підвищення рівня компетентності керівника сучасної школи завжди залишається актуальним., Воно детермінується як зовнішніми, так і внутрішніми умовами роботи директора, зумовлюється невпинним процесом оновлення функцій управління. Читайте також:
|
||||||||
|