МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||
Класифікація інновацій
Проблемно-орієнтований аналіз стану закладу освіти дасть відповідь на питання про види нововведень, які зроблять можливим покращити результати діяльності. Це можуть бути локальні, поодинокі, не пов'язані між собою зміни; можливо — комплексні, модульні нововведення, які охоплюють діяльність групи педагогів чи паралелі класів, навчальні предмети певного циклу; системні, які охоплюють весь заклад, усіх учасників навчально-виховного процесу. Освітні інновації Н. В. Горбуновою розглядаються з чотирьох позицій: а) організація діяльності закладу освіти в цілому: • режим роботи; • тип установи; б) організація праці вчителів: • технології навчально-виховного процесу; • навантаження; • творча діяльність; • підвищення кваліфікації; в) організація роботи учнів: • рівень навчання; • врахування індивідуальних особливостей та потреб; г) управлінська діяльність: • оргструктури; • функції; • технології [6]. Л. І. Даниленко пропонує дещо іншу класифікацію освітніх інновацій: 1. Психолого-педагогічні: • нововведення у навчальному процесі; • нововведення у виховному процесі; • нововведення в управлінському процесі. 2. Науково-виробничі: • комп'ютеризація; • телекомунікація; • матеріально-технічне оснащення. 3. Соціально-економічні: • сучасні технології розвитку особистості; • нововведення у правове забезпечення системи освіти; • нововведення в економіку освіти 136]. Колектив на чолі з керівником повинен визначитись, які це будуть зміни за інноваційним потенціалом: — удосконалення, раціоналізація, модернізація, оптимізація; — комбінаторні нововведення, які передбачають конструктивне використання елементів різних методик; — принципово нові, радикального характеру технології навчання, виховання, розвитку школярів, організації педагогічного процесу, управління закладом освіти. Спільні риси інноваційних технологій— це: — діяльність педагогів на діагностичній основі; — психологізація педагогічного процесу; — диференціація та індивідуалізація навчання і виховання; —розвивально-творчий характер діяльності школярів; — атмосфера співробітництва та психологічного комфорту; — моніторинг навчального процесу; — підвищена увага до потреб та запитів учнів. Основними принципами відбору інноваційє: — перспективність; — інтенсифікація; — динамічність; — гнучкість; — демократичність; — гуманістичність; — інтегративність; — реалістичність; — цілісність; — керованість; — економічність; — актуальність. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|