МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||
Класифікація інновацій
Проблемно-орієнтований аналіз стану закладу освіти дасть відповідь на питання про види нововведень, які зроблять можливим покращити результати діяльності. Це можуть бути локальні, поодинокі, не пов'язані між собою зміни; можливо — комплексні, модульні нововведення, які охоплюють діяльність групи педагогів чи паралелі класів, навчальні предмети певного циклу; системні, які охоплюють весь заклад, усіх учасників навчально-виховного процесу. Освітні інновації Н. В. Горбуновою розглядаються з чотирьох позицій: а) організація діяльності закладу освіти в цілому: • режим роботи; • тип установи; б) організація праці вчителів: • технології навчально-виховного процесу; • навантаження; • творча діяльність; • підвищення кваліфікації; в) організація роботи учнів: • рівень навчання; • врахування індивідуальних особливостей та потреб; г) управлінська діяльність: • оргструктури; • функції; • технології [6]. Л. І. Даниленко пропонує дещо іншу класифікацію освітніх інновацій: 1. Психолого-педагогічні: • нововведення у навчальному процесі; • нововведення у виховному процесі; • нововведення в управлінському процесі. 2. Науково-виробничі: • комп'ютеризація; • телекомунікація; • матеріально-технічне оснащення. 3. Соціально-економічні: • сучасні технології розвитку особистості; • нововведення у правове забезпечення системи освіти; • нововведення в економіку освіти 136]. Колектив на чолі з керівником повинен визначитись, які це будуть зміни за інноваційним потенціалом: — удосконалення, раціоналізація, модернізація, оптимізація; — комбінаторні нововведення, які передбачають конструктивне використання елементів різних методик; — принципово нові, радикального характеру технології навчання, виховання, розвитку школярів, організації педагогічного процесу, управління закладом освіти. Спільні риси інноваційних технологій— це: — діяльність педагогів на діагностичній основі; — психологізація педагогічного процесу; — диференціація та індивідуалізація навчання і виховання; —розвивально-творчий характер діяльності школярів; — атмосфера співробітництва та психологічного комфорту; — моніторинг навчального процесу; — підвищена увага до потреб та запитів учнів. Основними принципами відбору інноваційє: — перспективність; — інтенсифікація; — динамічність; — гнучкість; — демократичність; — гуманістичність; — інтегративність; — реалістичність; — цілісність; — керованість; — економічність; — актуальність. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||
|