Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Коригування стратегії розвитку організації

Іноді стратегії необхідно припинити або змінити. Це викликано такими чинниками, як:

— брак ресурсів (фінанси, час, кадри);

— зміна стратегічних проблем організації;

— конфлікт різних стратегій внутрішнього та зовнішнього середо­вища;

— зміна керівництва.

Це цілком нормальне природне явище. Гірше, коли організація грузне в стратегіях, які не відповідають новим умовам, ситуації, а стра­тегії залишаються на рівні самомети організації та збереження честі мундира керівника.

Тому необхідно постійно вивчати стан реалізації стратегії.

Впровадження стратегії передбачає управління в режимі реального часу. Головна ознака такого управління — управління за сигналами (слабкими, сильними) або за відхиленнями. Такий підхід дає можливість своєчасно дізнаватись про відхилення стратегічного курсу; швидко реа­гувати на ці зміни, завчасно приймати контрзаходи або використовувати нові «стратегічні вікна». Відповідні управлінські дії:

— спостереження за перебігом реалізації стратегії;

— моніторинг внутрішніх та зовнішніх умов;

— визначення сигналів відхилень від стратегічної норми;

— встановлення сили сигналу (слабке відхилення, сильне відхи­лення);

— підготовка рішень та здатність відповідних управлінських дій;

— гнучкість управлінської політики.

Проте на етапі реалізації стратегії відбувається пристосування процесу стратегічних змін до мінливості умов, нових проблем, корекції цілей, оновлення завдань тощо. Коли організація змінюватиметься, не­обхідно бути готовим до періоду катарсису. Можуть вирувати пристрасті та зростати напруження. Емоції шкодитимуть успішному впровадженню стратегічного плану.

Причини, що перешкоджають реалізації стратегії:

— Опір, що чинить персонал. Це може бути наслідком різних пере­конань або просто відсутності достатньої інформації, якщо люди широко не залучались до обговорення стратегій.

— Професійна неготовність персоналу до рішення нових або більш складних проблем.

— Невідповідна кількість персоналу та неправильна зосередженість на різних видах діяльності.

— Відсутність або неадекватність супроводжувальних стимулів.

— Гальмуючий вплив попередніх рішень, планів.

— Відсутність офіційної підтримки вищих органів управління.

— Брак ресурсів, резервів діяльності.

— Відсутність чітких алгоритмів, механізмів впровадження страте­гічних змін.

— Зміна макрофакторів (економіка, політика, законодавство).


Читайте також:

  1. CMM. Модель технологічної зрілості. Зрілі і незрілі організації.
  2. II. Права та обов'язки адміністрації організації, що проводить туристську подорож
  3. III.Цілі розвитку особистості
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. III.Цілі розвитку особистості
  6. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  7. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  8. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  9. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  10. TEMA 13. МОТИВАЦІЯ РОБОТИ ПРАЦІВНИКІВ ОРГАНІЗАЦІЇ
  11. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  12. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.




Переглядів: 678

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Крок 11. Управління стратегічними змінами | Опір змінам

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.