Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



КАФЕДРА КРИМІНАЛЬНО-ПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІН

ЗАТВЕРДЖУЮ

Завідувач кафедри кримінально-правових дисциплін ННІПП НАВС, доктор юридичних наук, доцент

_______________В.Я.Горбачевський

«______» __________ 2015 року

 

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ

СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ

 

Тема № 21. Злочини проти миру, безпеки людства та міжнародного правопорядку.

З дисципліни: Кримінальне право України. Особлива частина

Категорія слухачів:студенти 3 курсу (бакалавр)

Навчальна мета: поглиблене вивчення положень кримінального права про злочин і покарання.

Виховна мета: поважне ставлення до закону

Розвивальна мета: сформувати у студентів глибокі теоретичні та практичні знання задля використання їх у своїй професійній діяльності.

Обсяг навчального часу: 12 години

Навчальне обладнання, ТЗН: мультимедійне обладнання

Наочні засоби: дискета, диск

Міжпредметні та міждисциплінарні зв'язки: кримінальний процес, конституційне право, трудове право, кримінально-виконавче право, кваліфікація злочинів.

 

Навчальні питання:

1. Поняття, загальна характеристика і види злочинів проти миру, безпеки людства та міжнародного правопорядку.

2. Пропаганда війни.

3. Планування, підготовка, розв’язування та ведення агресивної війни.

4. Застосування зброї масового знищення.

5. Найманство.

Література:

1. Про захист цивільного населення під час війни: Женевська конвенція від 12 серпня 1994 р.

2. Про поводження з військовополоненими: Женевська конвенція від 12 серпня 1949 р.

Методичні поради з викладання теми: 1. Опитування студентів 3 курсу; 2. Вирішення задач; 3. Оцінювання знань студентів з теми: Злочини проти миру, безпеки людства та міжнародного правопорядку.

Запитання до семінару (2 год):

1. Поняття, загальна характеристика і види злочинів проти миру, безпеки людства та міжнародного правопорядку.

2. Пропаганда війни.

3. Планування, підготовка, розв’язування та ведення агресивної війни.

4. Застосування зброї масового знищення.

5. Найманство.

Завдання для самостійного вивчення (4 год):

1.Незаконне використання символіки Червоного Хреста, Червоного Півмісяця, Червоного Кристала

2. Піратство.

 

 

Доцент кафедри, к.ю.н. ______________ І.В. Жук

Підпис

Плани практичних занять

 

НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ВНУТРІШНІХ СПРАВ

НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ ПРАВА ТА ПСИХОЛОГІЇ

КАФЕДРА КРИМІНАЛЬНО-ПРАВОВИХ ДИСЦИПЛІН

 

ЗАТВЕРДЖУЮ

Завідувач кафедри кримінально-правових дисциплін

ННІПП НАВС, доктор юридичних наук, доцент

_______________В.Я.Горбачевський

«______» __________ 201__ року

 

ПЛАН ПРОВЕДЕННЯ


Читайте також:

  1. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  2. VII. ТЕСТИ З ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНА
  3. Адміністративна і дисциплінарна відповідальність медичних працівників
  4. Аналіз стану військової дисципліни
  5. АНОТАЦІЯ ДИСЦИПЛІНИ
  6. Анотація дисципліни «Культура наукової мови»
  7. Анотація навчальної дисципліни зі структурно – логічною схемою
  8. АРХІВОЗНАВСТВО ЯК НАУКОВА СИСТЕМА І НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА
  9. Базовая кафедра государственного и муниципального управления
  10. Базовая кафедра государственного и муниципального управления
  11. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)
  12. Базові знання, вміння, навички, необхідні для вивчення теми (міждисциплінарна інтеграція)




Переглядів: 471

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.073 сек.