МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні визначенняЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ Передмова Харків 2010 Конспект лекцій Кафедра технології та організації ресторанного бізнесу
з навчальної дисципліни „Електротехніка” для студентів напряму підготовки 6.951701 «Харчова технологія та інженерія» галузі знань 0517 „Харчова промисловість та переробка сільськогосподарської продукції”, що здобувають освітньо-кваліфікаційний рівень “бакалавр”.
Упорядник: к.т.н., доц. Мартиненко Л.Г.
Затверджено на засіданні кафедри протокол № 1 від 29.08.10
Електротехніка - це загально інженерна дисципліна, яка вивчає способи одержання, перетворення, передачі та використання електромагнітної енергії, а також принцип дії та конструктивні особливості електричних машин та пристроїв. Інженер-технолог у своїй практичній діяльності має справу з різними електромагнітними процесами та обладнанням, які тісно пов'язані з основним технологічним процесом - переробкою харчових продуктів. Він повинен вміти вибирати та грамотно експлуатувати електромагнітне обладнання, ефективно використовувати паливно-енергетичні ресурси, вартість яких невпинно зростає. Опорний конспект лекцій з курсу «Електротехніка», складений відповідно до робочої програми « Електротехніка ».Змістовні модулі: Електричні машини. Трансформатори. Електричне освітлення. Електропостачання підприємств харчової промисловості. Економія електричної енергії. Навчальна дисципліна викладається студентам другого курсу факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу. Основне завдання опорного конспекту - чіткий і зрозумілий виклад матеріалу з основ електротехніки, знання яких дадуть змогу майбутньому фахівцю-технологу не лише більш глибоко опанувати основну спеціальність, але мати необхідні початкові знання з основ електротехніки, що викладаються в подальших курсах. Таким чином, викладений матеріал може стати необхідним мінімумом знань з електротехніка і бути орієнтиром у подальшій самостійній роботі над підручниками, в яких більш детально викладені основні теми, що розглядаються в конспекті. Курс розрахований на 72 години: Кількість лекційних годин – 14; Лабораторні заняття, годин – 14; Самостійна робота, годин – 42; Домашнє завдання; Модульні контрольні роботи - 2; Підсумковий контроль – залік
1.1.1. Електричне коло — це сукупність обладнань, які генерують, передають, перетворюють і споживають електричну енергію. 1.1.2. Обладнання, призначені для генерування електричної енергії, називаються джерелами електричної енергії, або джерелами живлення, або джерелами електрорушійної сили (ЕРС), або джерелами струму. Джерела живлення бувають: - машинні (генератори постійного й змінного струму); - електростатичні (хімічні, сонячні, атомні й ін.). 1.1.3. Обладнання, що споживають електричну енергію, називаються приймачами електричної енергії, або навантаженням. Приймачами електричної енергії можуть бути: приводні електродвигуни різних типів; лампи розжарювання, нагрівальні й освітлювальні прилади; електрохімічні й радіотехнічні прилади й ін. 1.1.4. Перетворювачі електричної енергії можуть розглядатися для різних напрямів електричного ланцюга як джерела або як споживачі енергії (наприклад, трансформатори). 1.1.5. Кожне обладнання електричного ланцюга називається елементом електричного ланцюга.
Читайте також:
|
||||||||
|