Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Метод контурних струмів

 

2.7.1. За допомогою законів Кірхгофа принципово можливо розрахувати будь-яке електричне коло. Але у випадку складних розгалужених ланцюгів необхідно вирішувати дуже громіздку систему рівнянь. Спростити розрахунки допомагає метод контурних струмів.

2.7.2. Метод полягає в наступному:

уводиться поняття про контурні струми, які є фіктивними, умовними (розрахунковими) і замикаються лише по своїх суміжних контурах;

контурні струми зв'язують із дійсними струмами в гілках (аналітично);

складається система рівнянь по другому закону Кірхгофа для контурних струмів; кількість контурних струмів значно менше, чим дійсних, зменшується також і кількість рівнянь у системі;

вирішується система рівнянь і визначаються контурні струми;

за допомогою аналітичних залежностей визначаються дійсні струми.

2.7.3. Приклад (мал. 2.13).

а) Розіб'ємо схему по суміжних контурах і визначимо напрямку контурних струмів (I, II, III);

б) знайдемо зв'язок контурних і дійсних струмів

IІ = I1, IІІ = I4, IІІІ = I5, (49)

I3 = IІІ – IІ, I2 = IІ – IІІІ, I6 = IІІ – IІІІ; (50)

в) складемо систему рівнянь по другому закону Кірхгофа для кожного контуру:

( 1-й контур) Е1 + Е2 – Е3 = IІ (R1 + R2 + R3 + R4) – IІІ R4 – IІІІ R3, (51)

( 2-й контур) Е3 – Е4 = IІІ (R4 + R5 + R6) – IІ R4 – IІІІ R5, (52)

( 3-й контур) Е4 – Е2 = IІІІ (R3 + R5 + R7) – IІ R34 – IІІ R5; (53)

г) розв'яжемо систему, знайдемо контурні струми й визначимо дійсні струми в гілках.

 

 

Рисунок. 2.13 Розгалужене електричні коло.

 


3 ЛАНЦЮГИ СІНУСОЇДАЛЬНОГО СТРУМУ


Читайте також:

  1. D) методу мозкового штурму.
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. I Метод Шеннона-Фано
  4. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  5. VII. Нахождение общего решения методом характеристик
  6. А. науковий факт, b. гіпотеза, с. метод
  7. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  8. Агрегативна стійкість, коагуляція суспензій. Методи отримання.
  9. АгротехнІЧНИЙ метод
  10. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  11. Адміністративні (прямі) методи регулювання.
  12. Адміністративні методи - це сукупність прийомів, впливів, заснованих на використанні об'єктивних організаційних відносин між людьми та загальноорганізаційних принципів управління.




Переглядів: 618

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Метод еквівалентних перетворень | Основні визначення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.