1. Самостійне читання учнями матеріалу (№ 986, с. 143). Порівняння прочитаного із знаннями, одержаними на уроках природознавства.
2. Ознайомлення учнів із таблицею основних одиниць вимірювання часу. Вправа № 987 розглядається колективно.
3. Фронтальна робота над вправами 988 і 989.
III. Розвиток математичних знань.
1. Задачу № 990 учні розв'язують самостійно складанням виразу.
72 : 3 • 2 = 48 (ос.)
2. Задача 991.
На дошці заздалегідь заповнена таблиця.
Учні самостійно читають задачу, потім мовчки розглядають таблицю. Складають план розв'язування задачі колективно. В зошитах записують розв'язання задачі виразом. 156 : 2 : 3 • 5 = 130 (кг).
3. Задача № 992.
Учитель з'ясовує з учнями, що розв'язання може бути виконане двома способами, після чого двоє учнів записують на дошці обидва розв'язання виразом, усно пояснюючи кожну дію.