Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Діючі значення синусоїдальних величин

 

3.2.1. Для характеристики теплової й електродинамічної дії синусоїдального струму вводять поняття діючого значення синусоїдального струму.

Діючим значенням синусоїдального струму є значення такого постійного струму, який виробляє еквівалентне змінному теплову або механічну дію.

Теплова дія постійного струму за час одного періоду

Q = . (58)

За це ж час у тому ж опорі змінний струм діючого значення виробляє ту ж кількість тепла, тобто

. (59)

У такому випадку діюче значення змінного струму можна визначити зі співвідношення

, (60)

Тобто

. (61)

Діюче значення синусоїдальної величини є середньоквадратичним значенням цієї величини за період. Якщо струм змінюється по синусоїді, тобто

, (62)

. (63)

З обліком того, що ,,,

. (64)

3.2.2. Діюче значення синусоїдальної величини в раз менше, чим її амплітудне значення

,, . (65)

3.2.3. Перший і другий закони Кірхгофа слушні для миттєвих значень струмів і ЕРС, тобто

, . (66)

 


Читайте також:

  1. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Iсторичне значення революції.
  6. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  7. Ocнoвнi визначення здоров'я
  8. Абсолютна величина числа позначається символом .
  9. Абсолютні і відносні величини
  10. Абсолютні і відносні статистичні величини
  11. Абсолютні, відносні та середні величини.
  12. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.




Переглядів: 1591

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні визначення | Метод векторних діаграм

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.