Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Матеріал для дослідження: кров, сеча, кістковий мозок, синовіальна рідина,

Методи діагностики:

Рання при гострій формі інфекції – виділення гемокультури, мієлокультури, урінокультури (проводять тільки в лабораторіях діагностики особливо-небезпечних інфекцій)

Бактеріологічний метод

i. посів крові у печінковий МПБ або за методом Кастанеда із рідким середовищем і скошеним агаровим середовищем у 2 флакони (в одному з флаконів створюють підвищену концентрацію вуглекислого газу для росту B.abortus);

ii. пересів підозрілих колоній на скошений печінковий агар;

iii. диференціація виділених бруцел (проба на сірководень, бактеріостатичну дію анілінових барвників, лізис фагом RTD);

iv. орієнтовна РА на склі з А і М-сироватками

Тести для ідентифікації бруцел

Види Лізис фагом RTD Потреба в СО2 H2S Уреаза Ріст в присутності
тіоніну сафраніну фуксину
B.melitensis - - - + + + +
B.abortus + + + + - + +
B.suis - - + + + - -

Біологічна проба (рідко використовується в зв’язку з тривалістю дослідження)– зараження білих мишей або морських свинок (в черевну порожнину або підшкірно в пахвинній ділянці). Розтин через 20-30 діб

Пізня (з другого тижня захворювання при гострій формі), при хронічних формах інфекції (основний метод), ретроспективна діагностика

Серологічний метод (при хронічних формах інфекції – основний)

Матеріал для дослідження: сироватка крові

- орієнтовна РА Хеддельсона на склі (пластинкова РА для масових обстежень)

- розгорнута РА Райта (діагностичний титр 1:100 і вище)

- непряма реакція імунофлюоресценції

- реакція Кумбса (визначення неповних антитіл)

- опсоно-фагоцитарна реакція

- ІФА, РНГА, РЗК

Алергічна проба (проба Бюрне) внутрішньо шкірне введення бруцеліну. Позитивна з 15-20 дня захворювання.

Схема мікробіологічної діагностики сибірки

Матеріал для дослідження залежить від форми інфекції: вміст карбункулу, везикул (шкірна форма); харкотиння (легенева форма); випорожнення (кишкова форма); кров (септична форма).

Бактеріоскопічний метод (попередня діагностика)

A. мазки за Грамом,

B. мазки за Романовським-Гімзе.

C. РІФ.


Читайте також:

  1. I. Нематеріальні активи
  2. II. Вивчення нового матеріалу
  3. II. Вивчення нового матеріалу
  4. II. Вивчення нового матеріалу
  5. II. Вивчення нового матеріалу.
  6. II. Вивчення нового матеріалу.
  7. II. Вивчення нового матеріалу.
  8. II. Вивчення нового матеріалу.
  9. II. Вивчення нового матеріалу.
  10. II. Вивчення нового матеріалу.
  11. II. Вивчення нового матеріалу.
  12. II. Вивчення нового матеріалу.




Переглядів: 517

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Бактеріологічний метод (остаточна діагностика)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.