МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Схеми технологічних процесів капітального ремонту автомобілів і їх складових частинТехнологічний процес капітального ремонту повнокомплектного вантажного автомобіля включає роботи, перераховані на мал. 2.1. З прийнятого в ремонт автомобіля знімають акумуляторну батарею, прилади систем живлення, електроустаткування і направляють його на склад ремонтного фонду, звідки у міру необхідності автомобілі подають в розбірно-мийний цех. Буксиром або за допомогою тягового ланцюга автомобіль встановлюють на конвеєр, по якому він проходить робоче місце зовнішньої мийки, а потім попереднього розбирання, де з нього знімають платформу, колеса, кабіну і паливні баки. Зняті частини направляють для ремонту на відповідні виробничі ділянки. Шасі автомобіля повторно миють і в спеціальні резервуари зливають масло з картерів двигуна, коробки передач, провідних мостів, механізмів управління. Потім шасі переміщають по конвеєру на робочі місця повного розбирання, де з нього знімають механізми управління, силовий агрегат, карданні вали, передній і задній мости, частини підвіски і гальмівний привід. Зняті механізми і раму автомобіля миють і направляють для ремонту на відповідні ділянки. Агрегати, що зняті з автомобіля або поступають в КР як товарна продукція, проходять зовнішнє миття і поступають на розбирання. Після розбирання агрегатів зовнішні і внутрішні поверхні деталей миють і очищають від нагару, накипу, старої фарби, продуктів корозії, коксових і смолистих відкладень. При дефектації деталі розділяють на три групи: утиль (відновлення яких технічно неможливо або економічно недоцільне), придатні без ремонту (знос яких не перевищив допустимого значення, регламентованого технічними умовами) і вимагаючі відновлення. Деталі останньої групи відновлюють різними способами і після контролю передають на комплектування, де їх підбирають в комплекти і передають на збірку агрегатів. Двигуни зазвичай збирають на потокових лініях, інші агрегати — на спеціалізованих робочих місцях. Зібрані агрегати випробовують і після усунення виявлених дефектів забарвлюють. Агрегати, прийняті відділом технічного контролю (ВТК), поступають на конвеєр для збірки автомобілів або на склад готової продукції, звідки видаються замовникам. Автомобіль після загальної збірки заправляють паливом і випробують пробігом або на стенді з біговими барабанами. Під час випробувань регулюють механізми і усувають виявлені несправності. При необхідності автомобіль миють, підфарбовують, після чого здають замовникові. Читайте також:
|
||||||||
|